Advanced search
Add to list
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
De Pelsmacker, Patrick, and Patrick Van Kenhove. “Marktonderzoek: Mensen Liegen.” R. Duyck, C. Van Tilborgh (editors) : Marketing Jaarboek : Aan marketing denken en doen : interactieve marketing. De klant krijgt inspraak, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie vzw, pp. 308-3 11 1996 : n. pag. Print.
APA
De Pelsmacker, Patrick, & Van Kenhove, P. (1996). Marktonderzoek: mensen liegen. R. Duyck, C. Van Tilborgh (editors) : Marketing Jaarboek : Aan marketing denken en doen : interactieve marketing. De klant krijgt inspraak, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie vzw, pp. 308-3 11.
Chicago author-date
De Pelsmacker, Patrick, and Patrick Van Kenhove. 1996. “Marktonderzoek: Mensen Liegen.” R. Duyck, C. Van Tilborgh (editors) : Marketing Jaarboek : Aan Marketing Denken En Doen : Interactieve Marketing. De Klant Krijgt Inspraak, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie Vzw, Pp. 308-3 11.
Chicago author-date (all authors)
De Pelsmacker, Patrick, and Patrick Van Kenhove. 1996. “Marktonderzoek: Mensen Liegen.” R. Duyck, C. Van Tilborgh (editors) : Marketing Jaarboek : Aan Marketing Denken En Doen : Interactieve Marketing. De Klant Krijgt Inspraak, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie Vzw, Pp. 308-3 11.
Vancouver
1.
De Pelsmacker P, Van Kenhove P. Marktonderzoek: mensen liegen. R. Duyck, C. Van Tilborgh (editors) : Marketing Jaarboek : Aan marketing denken en doen : interactieve marketing. De klant krijgt inspraak, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie vzw, pp. 308-3 11. 1996.
IEEE
[1]
P. De Pelsmacker and P. Van Kenhove, “Marktonderzoek: mensen liegen,” R. Duyck, C. Van Tilborgh (editors) : Marketing Jaarboek : Aan marketing denken en doen : interactieve marketing. De klant krijgt inspraak, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie vzw, pp. 308-3 11. 1996.
@misc{265100,
  author       = {De Pelsmacker, Patrick and Van Kenhove, Patrick},
  language     = {eng},
  series       = {R. Duyck, C. Van Tilborgh (editors) : Marketing Jaarboek : Aan marketing denken en doen : interactieve marketing. De klant krijgt inspraak, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie vzw, pp. 308-3 11},
  title        = {Marktonderzoek: mensen liegen},
  year         = {1996},
}