Advanced search

Een verruimde professionaliteitsopvatting als uitgangsbasis voor een curri- culumconcept voor de academische lerarenopleiding: een reflectie op de rol van het beleid en de instituten voor lerarenopleiding

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Aelterman, Antonia. 1995. “Een Verruimde Professionaliteitsopvatting Als Uitgangsbasis Voor Een Curri- Culumconcept Voor De Academische Lerarenopleiding: Een Reflectie Op De Rol Van Het Beleid En De Instituten Voor Lerarenopleiding.” Tijdschrift Voor Onderwijsrecht En Onderwijsbeleid (1): 12–25.
APA
Aelterman, A. (1995). Een verruimde professionaliteitsopvatting als uitgangsbasis voor een curri- culumconcept voor de academische lerarenopleiding: een reflectie op de rol van het beleid en de instituten voor lerarenopleiding. TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID, (1), 12–25.
Vancouver
1.
Aelterman A. Een verruimde professionaliteitsopvatting als uitgangsbasis voor een curri- culumconcept voor de academische lerarenopleiding: een reflectie op de rol van het beleid en de instituten voor lerarenopleiding. TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID. 1995;(1):12–25.
MLA
Aelterman, Antonia. “Een Verruimde Professionaliteitsopvatting Als Uitgangsbasis Voor Een Curri- Culumconcept Voor De Academische Lerarenopleiding: Een Reflectie Op De Rol Van Het Beleid En De Instituten Voor Lerarenopleiding.” TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID 1 (1995): 12–25. Print.
@article{257462,
  author       = {Aelterman, Antonia},
  issn         = {0778-0443},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR ONDERWIJSRECHT EN ONDERWIJSBELEID},
  language     = {dut},
  number       = {1},
  pages        = {12--25},
  title        = {Een verruimde professionaliteitsopvatting als uitgangsbasis voor een curri- culumconcept voor de academische lerarenopleiding: een reflectie op de rol van het beleid en de instituten voor lerarenopleiding},
  year         = {1995},
}