
Onderzoek naar het gebruik van en de ervaringen met marketing databases. De Vlerick School voor Management, Direct marketing Research Center, 1995, 91 p.
- Author
- Kristof De Wulf
- Organization
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-255149
- MLA
- De Wulf, Kristof. Onderzoek Naar Het Gebruik Van En De Ervaringen Met Marketing Databases. De Vlerick School Voor Management, Direct Marketing Research Center, 1995, 91 P. Print.
- APA
- De Wulf, K. (n.d.). Onderzoek naar het gebruik van en de ervaringen met marketing databases. De Vlerick School voor Management, Direct marketing Research Center, 1995, 91 p.
- Chicago author-date
- De Wulf, Kristof. Onderzoek Naar Het Gebruik Van En De Ervaringen Met Marketing Databases. De Vlerick School Voor Management, Direct Marketing Research Center, 1995, 91 P.
- Chicago author-date (all authors)
- De Wulf, Kristof. Onderzoek Naar Het Gebruik Van En De Ervaringen Met Marketing Databases. De Vlerick School Voor Management, Direct Marketing Research Center, 1995, 91 P.
- Vancouver
- 1.De Wulf K. Onderzoek naar het gebruik van en de ervaringen met marketing databases. De Vlerick School voor Management, Direct marketing Research Center, 1995, 91 p.
- IEEE
- [1]K. De Wulf, Onderzoek naar het gebruik van en de ervaringen met marketing databases. De Vlerick School voor Management, Direct marketing Research Center, 1995, 91 p. .
@book{255149, author = {De Wulf, Kristof}, language = {dut}, title = {Onderzoek naar het gebruik van en de ervaringen met marketing databases. De Vlerick School voor Management, Direct marketing Research Center, 1995, 91 p.}, }