Advanced search
Add to list

Onderzoek naar het gebruik van en de ervaringen met marketing databases. De Vlerick School voor Management, Direct marketing Research Center, 1995, 91 p.

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
De Wulf, Kristof. Onderzoek Naar Het Gebruik Van En De Ervaringen Met Marketing Databases. De Vlerick School Voor Management, Direct Marketing Research Center, 1995, 91 P. Print.
APA
De Wulf, K. (n.d.). Onderzoek naar het gebruik van en de ervaringen met marketing databases. De Vlerick School voor Management, Direct marketing Research Center, 1995, 91 p.
Chicago author-date
De Wulf, Kristof. Onderzoek Naar Het Gebruik Van En De Ervaringen Met Marketing Databases. De Vlerick School Voor Management, Direct Marketing Research Center, 1995, 91 P.
Chicago author-date (all authors)
De Wulf, Kristof. Onderzoek Naar Het Gebruik Van En De Ervaringen Met Marketing Databases. De Vlerick School Voor Management, Direct Marketing Research Center, 1995, 91 P.
Vancouver
1.
De Wulf K. Onderzoek naar het gebruik van en de ervaringen met marketing databases. De Vlerick School voor Management, Direct marketing Research Center, 1995, 91 p.
IEEE
[1]
K. De Wulf, Onderzoek naar het gebruik van en de ervaringen met marketing databases. De Vlerick School voor Management, Direct marketing Research Center, 1995, 91 p. .
@book{255149,
  author       = {De Wulf, Kristof},
  language     = {dut},
  title        = {Onderzoek naar het gebruik van en de ervaringen met marketing databases. De Vlerick School voor Management, Direct marketing Research Center, 1995, 91 p.},
}