Advanced search
Add to list

Onderzoek naar het open- en leesgedrag van business-to-business direct mail. De Vlerick School voor Management, Direct Marketing Research Center, 1995, 50 p.

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
De Wulf, Kristof. “Onderzoek Naar Het Open- En Leesgedrag Van Business-to-business Direct Mail. De Vlerick School Voor Management, Direct Marketing Research Center, 1995, 50 P.” n. pag. Print.
APA
De Wulf, K. (n.d.). Onderzoek naar het open- en leesgedrag van business-to-business direct mail. De Vlerick School voor Management, Direct Marketing Research Center, 1995, 50 p.
Chicago author-date
De Wulf, Kristof. “Onderzoek Naar Het Open- En Leesgedrag Van Business-to-business Direct Mail. De Vlerick School Voor Management, Direct Marketing Research Center, 1995, 50 P.”
Chicago author-date (all authors)
De Wulf, Kristof. “Onderzoek Naar Het Open- En Leesgedrag Van Business-to-business Direct Mail. De Vlerick School Voor Management, Direct Marketing Research Center, 1995, 50 P.”
Vancouver
1.
De Wulf K. Onderzoek naar het open- en leesgedrag van business-to-business direct mail. De Vlerick School voor Management, Direct Marketing Research Center, 1995, 50 p.
IEEE
[1]
K. De Wulf, “Onderzoek naar het open- en leesgedrag van business-to-business direct mail. De Vlerick School voor Management, Direct Marketing Research Center, 1995, 50 p.” .
@misc{255147,
  author       = {De Wulf, Kristof},
  language     = {dut},
  title        = {Onderzoek naar het open- en leesgedrag van business-to-business direct mail. De Vlerick School voor Management, Direct Marketing Research Center, 1995, 50 p.},
}