Advanced search

Kunnen begeleidingsprojekten de pedagogische kwaliteit van de Kinderdagverblijven verbeteren?

Jan Peeters (UGent)
(1994) PEDAGOGISCH TIJDSCHRIFT. 18. p.371-382
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Peeters, Jan. 1994. “Kunnen Begeleidingsprojekten De Pedagogische Kwaliteit Van De Kinderdagverblijven Verbeteren?” Pedagogisch Tijdschrift 18: 371–382.
APA
Peeters, Jan. (1994). Kunnen begeleidingsprojekten de pedagogische kwaliteit van de Kinderdagverblijven verbeteren? PEDAGOGISCH TIJDSCHRIFT, 18, 371–382.
Vancouver
1.
Peeters J. Kunnen begeleidingsprojekten de pedagogische kwaliteit van de Kinderdagverblijven verbeteren? PEDAGOGISCH TIJDSCHRIFT. 1994;18:371–82.
MLA
Peeters, Jan. “Kunnen Begeleidingsprojekten De Pedagogische Kwaliteit Van De Kinderdagverblijven Verbeteren?” PEDAGOGISCH TIJDSCHRIFT 18 (1994): 371–382. Print.
@article{247006,
  author       = {Peeters, Jan},
  issn         = {0169-2127},
  journal      = {PEDAGOGISCH TIJDSCHRIFT},
  language     = {dut},
  pages        = {371--382},
  title        = {Kunnen begeleidingsprojekten de pedagogische kwaliteit van de Kinderdagverblijven verbeteren?},
  volume       = {18},
  year         = {1994},
}