Advanced search
Add to list

Sociaal-organisatorische problemaück in de relatie tussen informaticadienst-verlenende bedrijven en hun klanten. Tussenrapport in opdracht van Stichting Technologie Vlaanderen (Project II-A/1/2 van het tweede meerjarenprogramma 1991-1994, o.l.v. Prof . Dr. Ir. Dirk Deschoolmeester). Brussel, 1993.

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Deschoolmeester, Dirk, and M HERTEGONNE. “Sociaal-organisatorische Problemaück in De Relatie Tussen Informaticadienst-verlenende Bedrijven En Hun Klanten. Tussenrapport in Opdracht Van Stichting Technologie Vlaanderen (Project II-A/1/2 Van Het Tweede Meerjarenprogramma 1991-1994, O.l.v. Prof . Dr. Ir. Dirk Deschoolmeester). Brussel, 1993.” n. pag. Print.
APA
Deschoolmeester, D., & HERTEGONNE, M. (n.d.). Sociaal-organisatorische problemaück in de relatie tussen informaticadienst-verlenende bedrijven en hun klanten. Tussenrapport in opdracht van Stichting Technologie Vlaanderen (Project II-A/1/2 van het tweede meerjarenprogramma 1991-1994, o.l.v. Prof . Dr. Ir. Dirk Deschoolmeester). Brussel, 1993.
Chicago author-date
Deschoolmeester, Dirk, and M HERTEGONNE. “Sociaal-organisatorische Problemaück in De Relatie Tussen Informaticadienst-verlenende Bedrijven En Hun Klanten. Tussenrapport in Opdracht Van Stichting Technologie Vlaanderen (Project II-A/1/2 Van Het Tweede Meerjarenprogramma 1991-1994, O.l.v. Prof . Dr. Ir. Dirk Deschoolmeester). Brussel, 1993.”
Chicago author-date (all authors)
Deschoolmeester, Dirk, and M HERTEGONNE. “Sociaal-organisatorische Problemaück in De Relatie Tussen Informaticadienst-verlenende Bedrijven En Hun Klanten. Tussenrapport in Opdracht Van Stichting Technologie Vlaanderen (Project II-A/1/2 Van Het Tweede Meerjarenprogramma 1991-1994, O.l.v. Prof . Dr. Ir. Dirk Deschoolmeester). Brussel, 1993.”
Vancouver
1.
Deschoolmeester D, HERTEGONNE M. Sociaal-organisatorische problemaück in de relatie tussen informaticadienst-verlenende bedrijven en hun klanten. Tussenrapport in opdracht van Stichting Technologie Vlaanderen (Project II-A/1/2 van het tweede meerjarenprogramma 1991-1994, o.l.v. Prof . Dr. Ir. Dirk Deschoolmeester). Brussel, 1993.
IEEE
[1]
D. Deschoolmeester and M. HERTEGONNE, “Sociaal-organisatorische problemaück in de relatie tussen informaticadienst-verlenende bedrijven en hun klanten. Tussenrapport in opdracht van Stichting Technologie Vlaanderen (Project II-A/1/2 van het tweede meerjarenprogramma 1991-1994, o.l.v. Prof . Dr. Ir. Dirk Deschoolmeester). Brussel, 1993.” .
@misc{240964,
  author       = {Deschoolmeester, Dirk and HERTEGONNE, M},
  language     = {dut},
  title        = {Sociaal-organisatorische problemaück in de relatie tussen informaticadienst-verlenende bedrijven en hun klanten. Tussenrapport in opdracht van Stichting Technologie Vlaanderen (Project II-A/1/2 van het tweede meerjarenprogramma 1991-1994, o.l.v. Prof . Dr. Ir. Dirk Deschoolmeester). Brussel, 1993.},
}