Advanced search

Structurele context van de basisschool en het welbevinden van leerlingen: differentiële effecten naar geslacht. Studieproject Gemeenschapsministerie van Onderwijs nr. 110 EO 289, Onderzoeksrapport, Seminarie voor Theo retische en Toegepaste Socio logie RUG, 1991,228 p.

Herman Brutsaert (UGent) and Piet Bracke (UGent)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Brutsaert, Herman, and Piet Bracke. Structurele Context Van De Basisschool En Het Welbevinden Van Leerlingen: Differentiële Effecten Naar Geslacht. Studieproject Gemeenschapsministerie Van Onderwijs Nr. 110 EO 289, Onderzoeksrapport, Seminarie Voor Theo Retische En Toegepaste Socio Logie RUG, 1991,228 P.
APA
Brutsaert, H., & Bracke, P. (n.d.). Structurele context van de basisschool en het welbevinden van leerlingen: differentiële effecten naar geslacht. Studieproject Gemeenschapsministerie van Onderwijs nr. 110 EO 289, Onderzoeksrapport, Seminarie voor Theo retische en Toegepaste Socio logie RUG, 1991,228 p.
Vancouver
1.
Brutsaert H, Bracke P. Structurele context van de basisschool en het welbevinden van leerlingen: differentiële effecten naar geslacht. Studieproject Gemeenschapsministerie van Onderwijs nr. 110 EO 289, Onderzoeksrapport, Seminarie voor Theo retische en Toegepaste Socio logie RUG, 1991,228 p.
MLA
Brutsaert, Herman, and Piet Bracke. Structurele Context Van De Basisschool En Het Welbevinden Van Leerlingen: Differentiële Effecten Naar Geslacht. Studieproject Gemeenschapsministerie Van Onderwijs Nr. 110 EO 289, Onderzoeksrapport, Seminarie Voor Theo Retische En Toegepaste Socio Logie RUG, 1991,228 P. Print.
@book{229131,
  author       = {Brutsaert, Herman and Bracke, Piet},
  language     = {dut},
  title        = {Structurele context van de basisschool en het welbevinden van leerlingen: differenti{\"e}le effecten naar geslacht. Studieproject Gemeenschapsministerie van Onderwijs nr. 110 EO 289, Onderzoeksrapport, Seminarie voor Theo retische en Toegepaste Socio logie RUG, 1991,228 p.},
}