Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Structurele context van de basisschool en het welbevinden van leerlingen: differentiële effecten naar geslacht. Studieproject Gemeenschapsministerie van Onderwijs nr. 110 EO 289, Onderzoeksrapport, Seminarie voor Theo retische en Toegepaste Socio logie RUG, 1991,228 p.

Herman Brutsaert and Piet Bracke UGent
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
type
book
publication status
published
subject
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
B1
id
229131
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-229131
date created
2004-05-24 13:24:00
date last changed
2016-12-19 15:41:29
@book{229131,
  author       = {Brutsaert, Herman and Bracke, Piet},
  language     = {dut},
  title        = {Structurele context van de basisschool en het welbevinden van leerlingen: differenti{\"e}le effecten naar geslacht. Studieproject Gemeenschapsministerie van Onderwijs nr. 110 EO 289, Onderzoeksrapport, Seminarie voor Theo retische en Toegepaste Socio logie RUG, 1991,228 p.},
}

Chicago
Brutsaert, Herman, and Piet Bracke. Structurele Context Van De Basisschool En Het Welbevinden Van Leerlingen: Differentiële Effecten Naar Geslacht. Studieproject Gemeenschapsministerie Van Onderwijs Nr. 110 EO 289, Onderzoeksrapport, Seminarie Voor Theo Retische En Toegepaste Socio Logie RUG, 1991,228 P.
APA
Brutsaert, H., & Bracke, P. (n.d.). Structurele context van de basisschool en het welbevinden van leerlingen: differentiële effecten naar geslacht. Studieproject Gemeenschapsministerie van Onderwijs nr. 110 EO 289, Onderzoeksrapport, Seminarie voor Theo retische en Toegepaste Socio logie RUG, 1991,228 p.
Vancouver
1.
Brutsaert H, Bracke P. Structurele context van de basisschool en het welbevinden van leerlingen: differentiële effecten naar geslacht. Studieproject Gemeenschapsministerie van Onderwijs nr. 110 EO 289, Onderzoeksrapport, Seminarie voor Theo retische en Toegepaste Socio logie RUG, 1991,228 p.
MLA
Brutsaert, Herman, and Piet Bracke. Structurele Context Van De Basisschool En Het Welbevinden Van Leerlingen: Differentiële Effecten Naar Geslacht. Studieproject Gemeenschapsministerie Van Onderwijs Nr. 110 EO 289, Onderzoeksrapport, Seminarie Voor Theo Retische En Toegepaste Socio Logie RUG, 1991,228 P. Print.