Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Omvang van de basisschool en het welbevinden van de leerlingen: differentiële effecten naar geslacht.

Herman Brutsaert (1991) TIJDSCHRIFT VOOR SOCIOLOGIE. p.143-155
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle
publication status
published
subject
journal title
TIJDSCHRIFT VOOR SOCIOLOGIE
Tijdschr. Sociol.
issue
12
pages
143-155 pages
ISSN
0777-883X
language
English
UGent publication?
yes
classification
A2
id
229130
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-229130
date created
2004-05-24 13:24:00
date last changed
2016-12-19 15:38:50
@article{229130,
  author       = {Brutsaert, Herman},
  issn         = {0777-883X},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR SOCIOLOGIE},
  language     = {eng},
  number       = {12},
  pages        = {143--155},
  title        = {Omvang van de basisschool en het welbevinden van de leerlingen: differenti{\"e}le effecten naar geslacht.},
  year         = {1991},
}

Chicago
Brutsaert, Herman. 1991. “Omvang Van De Basisschool En Het Welbevinden Van De Leerlingen: Differentiële Effecten Naar Geslacht.” Tijdschrift Voor Sociologie (12): 143–155.
APA
Brutsaert, H. (1991). Omvang van de basisschool en het welbevinden van de leerlingen: differentiële effecten naar geslacht. TIJDSCHRIFT VOOR SOCIOLOGIE, (12), 143–155.
Vancouver
1.
Brutsaert H. Omvang van de basisschool en het welbevinden van de leerlingen: differentiële effecten naar geslacht. TIJDSCHRIFT VOOR SOCIOLOGIE. 1991;(12):143–55.
MLA
Brutsaert, Herman. “Omvang Van De Basisschool En Het Welbevinden Van De Leerlingen: Differentiële Effecten Naar Geslacht.” TIJDSCHRIFT VOOR SOCIOLOGIE 12 (1991): 143–155. Print.