Ghent University Academic Bibliography

Advanced

De zaak Febiac tegen Greenpeace. Het overplakken van affiches door aan plakking van een milieuslogan. Aanknopingspunt voor regulering van reclame voor auto's ? Noot onder Voorz. Rb. Brussel 14 januari 1992

Dirk Voorhoof UGent (1992) Consumentenrecht, nr. 15, p p. 1007-1021.
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle
publication status
published
subject
journal title
Consumentenrecht, nr. 15, p p. 1007-1021
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
id
229054
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-229054
date created
2004-05-24 13:24:00
date last changed
2017-01-24 09:17:03
@article{229054,
  author       = {Voorhoof, Dirk},
  journal      = {Consumentenrecht, nr. 15, p p. 1007-1021},
  language     = {dut},
  title        = {De zaak Febiac tegen Greenpeace. Het overplakken van affiches door aan plakking van een milieuslogan. Aanknopingspunt voor regulering van reclame voor auto's ? Noot onder Voorz. Rb. Brussel 14 januari 1992},
  year         = {1992},
}

Chicago
Voorhoof, Dirk. 1992. “De Zaak Febiac Tegen Greenpeace. Het Overplakken Van Affiches Door Aan Plakking Van Een Milieuslogan. Aanknopingspunt Voor Regulering Van Reclame Voor Auto’s ? Noot Onder Voorz. Rb. Brussel 14 Januari 1992.” Consumentenrecht, Nr. 15, p P. 1007-1021.
APA
Voorhoof, D. (1992). De zaak Febiac tegen Greenpeace. Het overplakken van affiches door aan plakking van een milieuslogan. Aanknopingspunt voor regulering van reclame voor auto’s ? Noot onder Voorz. Rb. Brussel 14 januari 1992. Consumentenrecht, nr. 15, p p. 1007-1021.
Vancouver
1.
Voorhoof D. De zaak Febiac tegen Greenpeace. Het overplakken van affiches door aan plakking van een milieuslogan. Aanknopingspunt voor regulering van reclame voor auto’s ? Noot onder Voorz. Rb. Brussel 14 januari 1992. Consumentenrecht, nr. 15, p p. 1007-1021. 1992;
MLA
Voorhoof, Dirk. “De Zaak Febiac Tegen Greenpeace. Het Overplakken Van Affiches Door Aan Plakking Van Een Milieuslogan. Aanknopingspunt Voor Regulering Van Reclame Voor Auto’s ? Noot Onder Voorz. Rb. Brussel 14 Januari 1992.” Consumentenrecht, nr. 15, p p. 1007-1021 (1992): n. pag. Print.