Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Product placement op de Vlaamse TV: noot onder Voorz. Rb. Brussel (Kort Ged.), 12 maart 1991

Dirk Voorhoof UGent (1991) MEDIAFORUM (AMSTERDAM). p.59-60
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (letterNote)
publication status
published
subject
journal title
MEDIAFORUM (AMSTERDAM)
Mediaforum (Amst.)
issue
3
pages
59 - 60
ISSN
0924-5057
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A2
id
229041
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-229041
date created
2004-05-24 13:24:00
date last changed
2017-01-24 09:19:10
@article{229041,
  author       = {Voorhoof, Dirk},
  issn         = {0924-5057},
  journal      = {MEDIAFORUM (AMSTERDAM)},
  language     = {dut},
  number       = {3},
  pages        = {59--60},
  title        = {Product placement op de Vlaamse TV: noot onder Voorz. Rb. Brussel (Kort Ged.), 12 maart 1991},
  year         = {1991},
}

Chicago
Voorhoof, Dirk. 1991. “Product Placement Op De Vlaamse TV: Noot Onder Voorz. Rb. Brussel (Kort Ged.), 12 Maart 1991.” Mediaforum (amsterdam) (3): 59–60.
APA
Voorhoof, D. (1991). Product placement op de Vlaamse TV: noot onder Voorz. Rb. Brussel (Kort Ged.), 12 maart 1991. MEDIAFORUM (AMSTERDAM), (3), 59–60.
Vancouver
1.
Voorhoof D. Product placement op de Vlaamse TV: noot onder Voorz. Rb. Brussel (Kort Ged.), 12 maart 1991. MEDIAFORUM (AMSTERDAM). 1991;(3):59–60.
MLA
Voorhoof, Dirk. “Product Placement Op De Vlaamse TV: Noot Onder Voorz. Rb. Brussel (Kort Ged.), 12 Maart 1991.” MEDIAFORUM (AMSTERDAM) 3 (1991): 59–60. Print.