Advanced search

Generieke reclame voor landbouwprodukten in een Europees perspectief. PHLO-cursus 'Marketing in de agribusiness'. Stichting Post-Hoger Land bouwonderwijs, september 1992.

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Viaene, Jacques, and Ann De Craene. “Generieke Reclame Voor Landbouwprodukten in Een Europees Perspectief. PHLO-cursus ‘Marketing in De Agribusiness’. Stichting Post-Hoger Land Bouwonderwijs, September 1992.”
APA
Viaene, Jacques, & De Craene, A. (n.d.). Generieke reclame voor landbouwprodukten in een Europees perspectief. PHLO-cursus “Marketing in de agribusiness”. Stichting Post-Hoger Land bouwonderwijs, september 1992.
Vancouver
1.
Viaene J, De Craene A. Generieke reclame voor landbouwprodukten in een Europees perspectief. PHLO-cursus “Marketing in de agribusiness”. Stichting Post-Hoger Land bouwonderwijs, september 1992.
MLA
Viaene, Jacques, and Ann De Craene. “Generieke Reclame Voor Landbouwprodukten in Een Europees Perspectief. PHLO-cursus ‘Marketing in De Agribusiness’. Stichting Post-Hoger Land Bouwonderwijs, September 1992.” n. pag. Print.
@misc{227696,
  author       = {Viaene, Jacques and De Craene, Ann},
  language     = {eng},
  title        = {Generieke reclame voor landbouwprodukten in een Europees perspectief. PHLO-cursus 'Marketing in de agribusiness'. Stichting Post-Hoger Land bouwonderwijs, september 1992.},
}