Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Generieke reclame voor landbouwprodukten in een Europees perspectief. PHLO-cursus 'Marketing in de agribusiness'. Stichting Post-Hoger Land bouwonderwijs, september 1992.

Jacques Viaene UGent and Ann De Craene
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
type
misc
publication status
published
subject
language
English
UGent publication?
yes
classification
U
id
227696
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-227696
date created
2004-05-24 13:24:00
date last changed
2016-12-19 15:41:52
@misc{227696,
  author       = {Viaene, Jacques and De Craene, Ann},
  language     = {eng},
  title        = {Generieke reclame voor landbouwprodukten in een Europees perspectief. PHLO-cursus 'Marketing in de agribusiness'. Stichting Post-Hoger Land bouwonderwijs, september 1992.},
}

Chicago
Viaene, Jacques, and Ann De Craene. “Generieke Reclame Voor Landbouwprodukten in Een Europees Perspectief. PHLO-cursus ‘Marketing in De Agribusiness’. Stichting Post-Hoger Land Bouwonderwijs, September 1992.”
APA
Viaene, Jacques, & De Craene, A. (n.d.). Generieke reclame voor landbouwprodukten in een Europees perspectief. PHLO-cursus “Marketing in de agribusiness”. Stichting Post-Hoger Land bouwonderwijs, september 1992.
Vancouver
1.
Viaene J, De Craene A. Generieke reclame voor landbouwprodukten in een Europees perspectief. PHLO-cursus “Marketing in de agribusiness”. Stichting Post-Hoger Land bouwonderwijs, september 1992.
MLA
Viaene, Jacques, and Ann De Craene. “Generieke Reclame Voor Landbouwprodukten in Een Europees Perspectief. PHLO-cursus ‘Marketing in De Agribusiness’. Stichting Post-Hoger Land Bouwonderwijs, September 1992.” n. pag. Print.