Advanced search
Add to list

Generieke reclame voor landbouwprodukten in een Europees perspectief. PHLO-cursus 'Marketing in de agribusiness'. Stichting Post-Hoger Land bouwonderwijs, september 1992.

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Viaene, Jacques, and Ann De Craene. Generieke Reclame Voor Landbouwprodukten in Een Europees Perspectief. PHLO-Cursus “Marketing in de Agribusiness”. Stichting Post-Hoger Land Bouwonderwijs, September 1992.
APA
Viaene, J., & De Craene, A. (n.d.). Generieke reclame voor landbouwprodukten in een Europees perspectief. PHLO-cursus “Marketing in de agribusiness”. Stichting Post-Hoger Land bouwonderwijs, september 1992.
Chicago author-date
Viaene, Jacques, and Ann De Craene. n.d. “Generieke Reclame Voor Landbouwprodukten in Een Europees Perspectief. PHLO-Cursus ‘Marketing in de Agribusiness’. Stichting Post-Hoger Land Bouwonderwijs, September 1992.”
Chicago author-date (all authors)
Viaene, Jacques, and Ann De Craene. “Generieke Reclame Voor Landbouwprodukten in Een Europees Perspectief. PHLO-Cursus ‘Marketing in de Agribusiness’. Stichting Post-Hoger Land Bouwonderwijs, September 1992.”
Vancouver
1.
Viaene J, De Craene A. Generieke reclame voor landbouwprodukten in een Europees perspectief. PHLO-cursus “Marketing in de agribusiness”. Stichting Post-Hoger Land bouwonderwijs, september 1992.
IEEE
[1]
J. Viaene and A. De Craene, “Generieke reclame voor landbouwprodukten in een Europees perspectief. PHLO-cursus ‘Marketing in de agribusiness’. Stichting Post-Hoger Land bouwonderwijs, september 1992.” .
@misc{227696,
  author       = {{Viaene, Jacques and De Craene, Ann}},
  language     = {{eng}},
  title        = {{Generieke reclame voor landbouwprodukten in een Europees perspectief. PHLO-cursus 'Marketing in de agribusiness'. Stichting Post-Hoger Land bouwonderwijs, september 1992.}},
}