Generieke reclame voor landbouwprodukten in een Europees perspectief. PHLO-cursus 'Marketing in de agribusiness'. Stichting Post-Hoger Land bouwonderwijs, september 1992.
- Author
- Jacques Viaene (UGent) and Ann De Craene
- Organization
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-227696
- MLA
- Viaene, Jacques, and Ann De Craene. Generieke Reclame Voor Landbouwprodukten in Een Europees Perspectief. PHLO-Cursus “Marketing in de Agribusiness”. Stichting Post-Hoger Land Bouwonderwijs, September 1992.
- APA
- Viaene, J., & De Craene, A. (n.d.). Generieke reclame voor landbouwprodukten in een Europees perspectief. PHLO-cursus “Marketing in de agribusiness”. Stichting Post-Hoger Land bouwonderwijs, september 1992.
- Chicago author-date
- Viaene, Jacques, and Ann De Craene. n.d. “Generieke Reclame Voor Landbouwprodukten in Een Europees Perspectief. PHLO-Cursus ‘Marketing in de Agribusiness’. Stichting Post-Hoger Land Bouwonderwijs, September 1992.”
- Chicago author-date (all authors)
- Viaene, Jacques, and Ann De Craene. “Generieke Reclame Voor Landbouwprodukten in Een Europees Perspectief. PHLO-Cursus ‘Marketing in de Agribusiness’. Stichting Post-Hoger Land Bouwonderwijs, September 1992.”
- Vancouver
- 1.Viaene J, De Craene A. Generieke reclame voor landbouwprodukten in een Europees perspectief. PHLO-cursus “Marketing in de agribusiness”. Stichting Post-Hoger Land bouwonderwijs, september 1992.
- IEEE
- [1]J. Viaene and A. De Craene, “Generieke reclame voor landbouwprodukten in een Europees perspectief. PHLO-cursus ‘Marketing in de agribusiness’. Stichting Post-Hoger Land bouwonderwijs, september 1992.” .
@misc{227696, author = {{Viaene, Jacques and De Craene, Ann}}, language = {{eng}}, title = {{Generieke reclame voor landbouwprodukten in een Europees perspectief. PHLO-cursus 'Marketing in de agribusiness'. Stichting Post-Hoger Land bouwonderwijs, september 1992.}}, }