Advanced search

Zedenleer in de Branding. De UVV als inrichtende macht ?

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Van den Enden, Hugo. 1992. “Zedenleer in De Branding. De UVV Als Inrichtende Macht ?” De Hoogste Tijd, April.
APA
Van den Enden, H. (1992). Zedenleer in de Branding. De UVV als inrichtende macht ? De Hoogste Tijd, april.
Vancouver
1.
Van den Enden H. Zedenleer in de Branding. De UVV als inrichtende macht ? De Hoogste Tijd, april. 1992. p. 10–5.
MLA
Van den Enden, Hugo. “Zedenleer in De Branding. De UVV Als Inrichtende Macht ?” De Hoogste Tijd, april 1992 : 10–15. Print.
@misc{219889,
  author       = {Van den Enden, Hugo},
  language     = {eng},
  pages        = {10--15},
  series       = {De Hoogste Tijd, april},
  title        = {Zedenleer in de Branding. De UVV als inrichtende macht ?},
  year         = {1992},
}