Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Morele dimensies van het ondernemen: bedrijfsethiek als socio-culturele stroming

Koenraad Raes UGent (1992) TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN. 2. p.101-136
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN
volume
2
pages
101 - 136
ISSN
0040-7615
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A2
id
219876
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-219876
date created
2004-05-24 13:23:00
date last changed
2016-12-19 15:38:03
@article{219876,
  author       = {Raes, Koenraad},
  issn         = {0040-7615},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN},
  language     = {dut},
  pages        = {101--136},
  title        = {Morele dimensies van het ondernemen: bedrijfsethiek als socio-culturele stroming},
  volume       = {2},
  year         = {1992},
}

Chicago
Raes, Koenraad. 1992. “Morele Dimensies Van Het Ondernemen: Bedrijfsethiek Als Socio-culturele Stroming.” Tijdschrift Voor Sociale Wetenschappen 2: 101–136.
APA
Raes, Koenraad. (1992). Morele dimensies van het ondernemen: bedrijfsethiek als socio-culturele stroming. TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN, 2, 101–136.
Vancouver
1.
Raes K. Morele dimensies van het ondernemen: bedrijfsethiek als socio-culturele stroming. TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN. 1992;2:101–36.
MLA
Raes, Koenraad. “Morele Dimensies Van Het Ondernemen: Bedrijfsethiek Als Socio-culturele Stroming.” TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN 2 (1992): 101–136. Print.