Advanced search

Morele dimensies van het ondernemen: bedrijfsethiek als socio-culturele stroming

Koenraad Raes (UGent)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Raes, Koenraad. 1992. “Morele Dimensies Van Het Ondernemen: Bedrijfsethiek Als Socio-culturele Stroming.” Tijdschrift Voor Sociale Wetenschappen 2: 101–136.
APA
Raes, Koenraad. (1992). Morele dimensies van het ondernemen: bedrijfsethiek als socio-culturele stroming. TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN, 2, 101–136.
Vancouver
1.
Raes K. Morele dimensies van het ondernemen: bedrijfsethiek als socio-culturele stroming. TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN. 1992;2:101–36.
MLA
Raes, Koenraad. “Morele Dimensies Van Het Ondernemen: Bedrijfsethiek Als Socio-culturele Stroming.” TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN 2 (1992): 101–136. Print.
@article{219876,
  author       = {Raes, Koenraad},
  issn         = {0040-7615},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN},
  language     = {dut},
  pages        = {101--136},
  title        = {Morele dimensies van het ondernemen: bedrijfsethiek als socio-culturele stroming},
  volume       = {2},
  year         = {1992},
}