Advanced search

Effecten van expliciete instructie in leesstrategieën en 'peer tutoring' op tweede- en vijfdeklassers

Hilde Van Keer (UGent) and Jean Verhaeghe (UGent)
(2003) PEDAGOGISCHE STUDIEN. 80(2). p.92-109
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Van Keer, Hilde, and Jean Verhaeghe. 2003. “Effecten Van Expliciete Instructie in Leesstrategieën En ‘Peer Tutoring’ Op Tweede- En Vijfdeklassers.” Pedagogische Studien 80 (2): 92–109.
APA
Van Keer, H., & Verhaeghe, J. (2003). Effecten van expliciete instructie in leesstrategieën en “peer tutoring” op tweede- en vijfdeklassers. PEDAGOGISCHE STUDIEN, 80(2), 92–109.
Vancouver
1.
Van Keer H, Verhaeghe J. Effecten van expliciete instructie in leesstrategieën en “peer tutoring” op tweede- en vijfdeklassers. PEDAGOGISCHE STUDIEN. 2003;80(2):92–109.
MLA
Van Keer, Hilde, and Jean Verhaeghe. “Effecten Van Expliciete Instructie in Leesstrategieën En ‘Peer Tutoring’ Op Tweede- En Vijfdeklassers.” PEDAGOGISCHE STUDIEN 80.2 (2003): 92–109. Print.
@article{219357,
  author       = {Van Keer, Hilde and Verhaeghe, Jean},
  issn         = {0165-0645},
  journal      = {PEDAGOGISCHE STUDIEN},
  number       = {2},
  pages        = {92--109},
  title        = {Effecten van expliciete instructie in leesstrategie{\"e}n en 'peer tutoring' op tweede- en vijfdeklassers},
  volume       = {80},
  year         = {2003},
}