Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Effecten van expliciete instructie in leesstrategieën en 'peer tutoring' op tweede- en vijfdeklassers

Hilde Van Keer UGent and Jean Verhaeghe UGent (2003) PEDAGOGISCHE STUDIEN. 80(2). p.92-109
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle
publication status
published
subject
journal title
PEDAGOGISCHE STUDIEN
Ped. Stud.
volume
80
issue
2
pages
92-109 pages
ISSN
0165-0645
UGent publication?
yes
classification
A2
VABB id
c:vabb:192525
VABB type
VABB-1
id
219357
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-219357
date created
2004-05-19 11:48:00
date last changed
2016-12-19 15:38:01
@article{219357,
  author       = {Van Keer, Hilde and Verhaeghe, Jean},
  issn         = {0165-0645},
  journal      = {PEDAGOGISCHE STUDIEN},
  number       = {2},
  pages        = {92--109},
  title        = {Effecten van expliciete instructie in leesstrategie{\"e}n en 'peer tutoring' op tweede- en vijfdeklassers},
  volume       = {80},
  year         = {2003},
}

Chicago
Van Keer, Hilde, and Jean Verhaeghe. 2003. “Effecten Van Expliciete Instructie in Leesstrategieën En ‘Peer Tutoring’ Op Tweede- En Vijfdeklassers.” Pedagogische Studien 80 (2): 92–109.
APA
Van Keer, H., & Verhaeghe, J. (2003). Effecten van expliciete instructie in leesstrategieën en “peer tutoring” op tweede- en vijfdeklassers. PEDAGOGISCHE STUDIEN, 80(2), 92–109.
Vancouver
1.
Van Keer H, Verhaeghe J. Effecten van expliciete instructie in leesstrategieën en “peer tutoring” op tweede- en vijfdeklassers. PEDAGOGISCHE STUDIEN. 2003;80(2):92–109.
MLA
Van Keer, Hilde, and Jean Verhaeghe. “Effecten Van Expliciete Instructie in Leesstrategieën En ‘Peer Tutoring’ Op Tweede- En Vijfdeklassers.” PEDAGOGISCHE STUDIEN 80.2 (2003): 92–109. Print.