Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Het welbevinden in de schoolsituatie bij leerlingen Secundair Onderwijs: de ontwikkeling van een bevragingsinstrument

N ENGELS, Antonia Aelterman UGent, Annemie Schepens and Karen Van Petegem UGent (2003) PEDAGOGISCHE STUDIEN. 80(3). p.192-209
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle
publication status
published
subject
journal title
PEDAGOGISCHE STUDIEN
Ped. Stud.
volume
80
issue
3
pages
192-209 pages
ISSN
0165-0645
UGent publication?
yes
classification
A2
VABB id
c:vabb:191945
VABB type
VABB-1
id
214598
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-214598
date created
2004-05-05 13:48:00
date last changed
2016-12-19 15:38:14
@article{214598,
  author       = {ENGELS, N and Aelterman, Antonia and Schepens, Annemie and Van Petegem, Karen},
  issn         = {0165-0645},
  journal      = {PEDAGOGISCHE STUDIEN},
  number       = {3},
  pages        = {192--209},
  title        = {Het welbevinden in de schoolsituatie bij leerlingen Secundair Onderwijs: de ontwikkeling van een bevragingsinstrument},
  volume       = {80},
  year         = {2003},
}

Chicago
ENGELS, N, Antonia Aelterman, Annemie Schepens, and Karen Van Petegem. 2003. “Het Welbevinden in De Schoolsituatie Bij Leerlingen Secundair Onderwijs: De Ontwikkeling Van Een Bevragingsinstrument.” Pedagogische Studien 80 (3): 192–209.
APA
ENGELS, N., Aelterman, A., Schepens, A., & Van Petegem, K. (2003). Het welbevinden in de schoolsituatie bij leerlingen Secundair Onderwijs: de ontwikkeling van een bevragingsinstrument. PEDAGOGISCHE STUDIEN, 80(3), 192–209.
Vancouver
1.
ENGELS N, Aelterman A, Schepens A, Van Petegem K. Het welbevinden in de schoolsituatie bij leerlingen Secundair Onderwijs: de ontwikkeling van een bevragingsinstrument. PEDAGOGISCHE STUDIEN. 2003;80(3):192–209.
MLA
ENGELS, N, Antonia Aelterman, Annemie Schepens, et al. “Het Welbevinden in De Schoolsituatie Bij Leerlingen Secundair Onderwijs: De Ontwikkeling Van Een Bevragingsinstrument.” PEDAGOGISCHE STUDIEN 80.3 (2003): 192–209. Print.