Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Het (z)wakkere geslacht... Prestatieverschillen tussen jongens en meisjes sociologisch verklaard

Mieke Van Houtte UGent (2012) IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING. 42(4). p.165-173
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING
Impuls Onderwijsbegel.
volume
42
issue
4
pages
165 - 173
ISSN
1373-4318
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
id
2141795
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-2141795
date created
2012-06-13 11:24:05
date last changed
2015-06-17 10:05:14
@article{2141795,
  author       = {Van Houtte, Mieke},
  issn         = {1373-4318},
  journal      = {IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING},
  language     = {dut},
  number       = {4},
  pages        = {165--173},
  title        = {Het (z)wakkere geslacht... Prestatieverschillen tussen jongens en meisjes sociologisch verklaard},
  volume       = {42},
  year         = {2012},
}

Chicago
Van Houtte, Mieke. 2012. “Het (z)wakkere Geslacht... Prestatieverschillen Tussen Jongens En Meisjes Sociologisch Verklaard.” Impuls Voor Onderwijsbegeleiding 42 (4): 165–173.
APA
Van Houtte, M. (2012). Het (z)wakkere geslacht... Prestatieverschillen tussen jongens en meisjes sociologisch verklaard. IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING, 42(4), 165–173.
Vancouver
1.
Van Houtte M. Het (z)wakkere geslacht... Prestatieverschillen tussen jongens en meisjes sociologisch verklaard. IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING. 2012;42(4):165–73.
MLA
Van Houtte, Mieke. “Het (z)wakkere Geslacht... Prestatieverschillen Tussen Jongens En Meisjes Sociologisch Verklaard.” IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING 42.4 (2012): 165–173. Print.