Ghent University Academic Bibliography

Advanced

De cruciale rol van emoties bij reclamewerking

Karolien Poels and Patrick Vyncke UGent (2003) Management Jaarboek 2003. p.148-153
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
bookChapter
publication status
published
subject
book title
Management Jaarboek 2003
pages
148-153 pages
publisher
Vlaamse Management Associatie
place of publication
Antwerpen
ISSN
1372-035X
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
B2
id
213273
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-213273
date created
2004-04-28 14:41:00
date last changed
2017-01-02 09:54:28
@incollection{213273,
  author       = {Poels, Karolien and Vyncke, Patrick},
  booktitle    = {Management Jaarboek 2003},
  issn         = {1372-035X},
  language     = {dut},
  pages        = {148--153},
  publisher    = {Vlaamse Management Associatie},
  title        = {De cruciale rol van emoties bij reclamewerking},
  year         = {2003},
}

Chicago
Poels, Karolien, and Patrick Vyncke. 2003. “De Cruciale Rol Van Emoties Bij Reclamewerking.” In Management Jaarboek 2003, 148–153. Antwerpen: Vlaamse Management Associatie.
APA
Poels, K., & Vyncke, P. (2003). De cruciale rol van emoties bij reclamewerking. Management Jaarboek 2003 (pp. 148–153). Antwerpen: Vlaamse Management Associatie.
Vancouver
1.
Poels K, Vyncke P. De cruciale rol van emoties bij reclamewerking. Management Jaarboek 2003. Antwerpen: Vlaamse Management Associatie; 2003. p. 148–53.
MLA
Poels, Karolien, and Patrick Vyncke. “De Cruciale Rol Van Emoties Bij Reclamewerking.” Management Jaarboek 2003. Antwerpen: Vlaamse Management Associatie, 2003. 148–153. Print.