Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Reproductietheorieën getoetst: de link tussen SES-compositie van de school en onderwijscultuur van leerkrachten en directie

Mieke Van Houtte UGent (2003) MENSCH EN MAATSCHAPPIJ = MENS EN MAATSCHAPPIJ. 78(2). p.119-143
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
MENSCH EN MAATSCHAPPIJ = MENS EN MAATSCHAPPIJ
Mens Maatsch.
volume
78
issue
2
pages
119 - 143
ISSN
0025-9454
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A2
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
VABB id
c:vabb:191677
VABB type
VABB-1
id
211704
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-211704
date created
2004-04-19 17:15:00
date last changed
2015-06-17 10:03:14
@article{211704,
  author       = {Van Houtte, Mieke},
  issn         = {0025-9454},
  journal      = {MENSCH EN MAATSCHAPPIJ = MENS EN MAATSCHAPPIJ},
  language     = {dut},
  number       = {2},
  pages        = {119--143},
  title        = {Reproductietheorie{\"e}n getoetst: de link tussen SES-compositie van de school en onderwijscultuur van leerkrachten en directie},
  volume       = {78},
  year         = {2003},
}

Chicago
Van Houtte, Mieke. 2003. “Reproductietheorieën Getoetst: De Link Tussen SES-compositie Van De School En Onderwijscultuur Van Leerkrachten En Directie.” Mensch En Maatschappij = Mens En Maatschappij 78 (2): 119–143.
APA
Van Houtte, M. (2003). Reproductietheorieën getoetst: de link tussen SES-compositie van de school en onderwijscultuur van leerkrachten en directie. MENSCH EN MAATSCHAPPIJ = MENS EN MAATSCHAPPIJ, 78(2), 119–143.
Vancouver
1.
Van Houtte M. Reproductietheorieën getoetst: de link tussen SES-compositie van de school en onderwijscultuur van leerkrachten en directie. MENSCH EN MAATSCHAPPIJ = MENS EN MAATSCHAPPIJ. 2003;78(2):119–43.
MLA
Van Houtte, Mieke. “Reproductietheorieën Getoetst: De Link Tussen SES-compositie Van De School En Onderwijscultuur Van Leerkrachten En Directie.” MENSCH EN MAATSCHAPPIJ = MENS EN MAATSCHAPPIJ 78.2 (2003): 119–143. Print.