Ghent University Academic Bibliography

Advanced

De studie van interactiviteit in een Web 2.0-context: een exploratief-kwalitatief onderzoek op YouTube, Flickr en deviantART

Mechant, Peter UGent (2012)
Please use this url to cite or link to this publication:
author
promoter
UGent and UGent
organization
year
type
dissertation
publication status
published
subject
pages
507 pages
publisher
Ghent University, Department of Communication studies
place of publication
Ghent, Belgium
defense location
Gent: Het Pand, zaal rector Vermeylen (Onderbergen 1)
defense date
2012-04-24 17:30
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
D1
copyright statement
I have retained and own the full copyright for this publication
id
2096507
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-2096507
date created
2012-04-30 12:10:34
date last changed
2017-01-16 10:38:55
@phdthesis{2096507,
  author       = {Mechant, Peter},
  language     = {dut},
  pages        = {507},
  publisher    = {Ghent University, Department of Communication studies},
  school       = {Ghent University},
  title        = {De studie van interactiviteit in een Web 2.0-context: een exploratief-kwalitatief onderzoek op YouTube, Flickr en deviantART},
  year         = {2012},
}

Chicago
Mechant, Peter. 2012. “De Studie Van Interactiviteit in Een Web 2.0-context: Een Exploratief-kwalitatief Onderzoek Op YouTube, Flickr En deviantART”. Ghent, Belgium: Ghent University, Department of Communication studies.
APA
Mechant, P. (2012). De studie van interactiviteit in een Web 2.0-context: een exploratief-kwalitatief onderzoek op YouTube, Flickr en deviantART. Ghent University, Department of Communication studies, Ghent, Belgium.
Vancouver
1.
Mechant P. De studie van interactiviteit in een Web 2.0-context: een exploratief-kwalitatief onderzoek op YouTube, Flickr en deviantART. [Ghent, Belgium]: Ghent University, Department of Communication studies; 2012.
MLA
Mechant, Peter. “De Studie Van Interactiviteit in Een Web 2.0-context: Een Exploratief-kwalitatief Onderzoek Op YouTube, Flickr En deviantART.” 2012 : n. pag. Print.