Advanced search
1 file | 2.73 MB

Schoolsegregatie onderzocht: de gevolgen van sociaaleconomische en etnische samenstelling van lagere scholen

Orhan Agirdag (UGent) and Mieke Van Houtte (UGent)
Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 2.73 MB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Agirdag, Orhan, and Mieke Van Houtte. 2012. “Schoolsegregatie Onderzocht: De Gevolgen Van Sociaaleconomische En Etnische Samenstelling Van Lagere Scholen.” In Cultuuroverdracht En Onderwijs in Een Multiculturele Context, ed. Christiane Timmerman, Noel Clycq, and Barbara Segaert, 218–236. Gent: Academia Press.
APA
Agirdag, O., & Van Houtte, M. (2012). Schoolsegregatie onderzocht: de gevolgen van sociaaleconomische en etnische samenstelling van lagere scholen. In Christiane Timmerman, N. Clycq, & B. Segaert (Eds.), Cultuuroverdracht en onderwijs in een multiculturele context (pp. 218–236). Gent: Academia Press.
Vancouver
1.
Agirdag O, Van Houtte M. Schoolsegregatie onderzocht: de gevolgen van sociaaleconomische en etnische samenstelling van lagere scholen. In: Timmerman C, Clycq N, Segaert B, editors. Cultuuroverdracht en onderwijs in een multiculturele context. Gent: Academia Press; 2012. p. 218–36.
MLA
Agirdag, Orhan, and Mieke Van Houtte. “Schoolsegregatie Onderzocht: De Gevolgen Van Sociaaleconomische En Etnische Samenstelling Van Lagere Scholen.” Cultuuroverdracht En Onderwijs in Een Multiculturele Context. Ed. Christiane Timmerman, Noel Clycq, & Barbara Segaert. Gent: Academia Press, 2012. 218–236. Print.
@incollection{2090220,
  author       = {Agirdag, Orhan and Van Houtte, Mieke},
  booktitle    = {Cultuuroverdracht en onderwijs in een multiculturele context},
  editor       = {Timmerman, Christiane  and Clycq, Noel and Segaert, Barbara },
  isbn         = {9789038219035},
  language     = {dut},
  pages        = {218--236},
  publisher    = {Academia Press},
  title        = {Schoolsegregatie onderzocht: de gevolgen van sociaaleconomische en etnische samenstelling van lagere scholen},
  year         = {2012},
}