Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Sociale rollen in de klas en gedragsproblemen op school

Ronan Van Rossem UGent and M Vermande (2003) NEDERLANDSCH TIJDSCHRIFT VOOR DE PSYCHOLOGIE. 58. p.168-181
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
NEDERLANDSCH TIJDSCHRIFT VOOR DE PSYCHOLOGIE
Ned. tijdschr. psychol.
volume
58
pages
168 - 181
ISSN
0028-2235
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A2
VABB id
c:vabb:191445
VABB type
VABB-1
id
208825
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-208825
date created
2008-01-11 10:41:00
date last changed
2016-12-19 15:38:01
@article{208825,
  author       = {Van Rossem, Ronan and Vermande, M},
  issn         = {0028-2235},
  journal      = {NEDERLANDSCH TIJDSCHRIFT VOOR DE PSYCHOLOGIE},
  language     = {dut},
  pages        = {168--181},
  title        = {Sociale rollen in de klas en gedragsproblemen op school},
  volume       = {58},
  year         = {2003},
}

Chicago
Van Rossem, Ronan, and M Vermande. 2003. “Sociale Rollen in De Klas En Gedragsproblemen Op School.” Nederlandsch Tijdschrift Voor De Psychologie 58: 168–181.
APA
Van Rossem, R., & Vermande, M. (2003). Sociale rollen in de klas en gedragsproblemen op school. NEDERLANDSCH TIJDSCHRIFT VOOR DE PSYCHOLOGIE, 58, 168–181.
Vancouver
1.
Van Rossem R, Vermande M. Sociale rollen in de klas en gedragsproblemen op school. NEDERLANDSCH TIJDSCHRIFT VOOR DE PSYCHOLOGIE. 2003;58:168–81.
MLA
Van Rossem, Ronan, and M Vermande. “Sociale Rollen in De Klas En Gedragsproblemen Op School.” NEDERLANDSCH TIJDSCHRIFT VOOR DE PSYCHOLOGIE 58 (2003): 168–181. Print.