Advanced search
1 file | 1.07 MB Add to list

Effecten van segregatie: cognitieve en non-cognitieve uitkomsten en mechanismen

Orhan Agirdag (UGent) , Mieke Van Houtte (UGent) and Piet Van Avermaet (UGent)
Author
Organization
Keywords
Steunpunt Diversiteit & Leren, student diversity

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 1.07 MB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Agirdag, Orhan, et al. “Effecten van Segregatie: Cognitieve En Non-Cognitieve Uitkomsten En Mechanismen.” Segregatie in Het Basisonderwijs : Geen Zwart-Wit Verhaal, edited by Orhan Agirdag et al., Garant, 2012, pp. 68–96.
APA
Agirdag, O., Van Houtte, M., & Van Avermaet, P. (2012). Effecten van segregatie: cognitieve en non-cognitieve uitkomsten en mechanismen. In O. Agirdag, W. Nouwen, P. Mahieu, P. Van Avermaet, A. Vandenbroucke, & M. Van Houtte (Eds.), Segregatie in het basisonderwijs : geen zwart-wit verhaal (pp. 68–96). Antwerpen, Belgie ; Apeldoorn, Nederland: Garant.
Chicago author-date
Agirdag, Orhan, Mieke Van Houtte, and Piet Van Avermaet. 2012. “Effecten van Segregatie: Cognitieve En Non-Cognitieve Uitkomsten En Mechanismen.” In Segregatie in Het Basisonderwijs : Geen Zwart-Wit Verhaal, edited by Orhan Agirdag, Ward Nouwen, Paul Mahieu, Piet Van Avermaet, Anneloes Vandenbroucke, and Mieke Van Houtte, 68–96. Antwerpen, Belgie ; Apeldoorn, Nederland: Garant.
Chicago author-date (all authors)
Agirdag, Orhan, Mieke Van Houtte, and Piet Van Avermaet. 2012. “Effecten van Segregatie: Cognitieve En Non-Cognitieve Uitkomsten En Mechanismen.” In Segregatie in Het Basisonderwijs : Geen Zwart-Wit Verhaal, ed by. Orhan Agirdag, Ward Nouwen, Paul Mahieu, Piet Van Avermaet, Anneloes Vandenbroucke, and Mieke Van Houtte, 68–96. Antwerpen, Belgie ; Apeldoorn, Nederland: Garant.
Vancouver
1.
Agirdag O, Van Houtte M, Van Avermaet P. Effecten van segregatie: cognitieve en non-cognitieve uitkomsten en mechanismen. In: Agirdag O, Nouwen W, Mahieu P, Van Avermaet P, Vandenbroucke A, Van Houtte M, editors. Segregatie in het basisonderwijs : geen zwart-wit verhaal. Antwerpen, Belgie ; Apeldoorn, Nederland: Garant; 2012. p. 68–96.
IEEE
[1]
O. Agirdag, M. Van Houtte, and P. Van Avermaet, “Effecten van segregatie: cognitieve en non-cognitieve uitkomsten en mechanismen,” in Segregatie in het basisonderwijs : geen zwart-wit verhaal, O. Agirdag, W. Nouwen, P. Mahieu, P. Van Avermaet, A. Vandenbroucke, and M. Van Houtte, Eds. Antwerpen, Belgie ; Apeldoorn, Nederland: Garant, 2012, pp. 68–96.
@incollection{2053203,
  author       = {{Agirdag, Orhan and Van Houtte, Mieke and Van Avermaet, Piet}},
  booktitle    = {{Segregatie in het basisonderwijs : geen zwart-wit verhaal}},
  editor       = {{Agirdag, Orhan and Nouwen, Ward and Mahieu, Paul and Van Avermaet, Piet and Vandenbroucke, Anneloes and Van Houtte, Mieke}},
  isbn         = {{9789044128949}},
  keywords     = {{Steunpunt Diversiteit & Leren,student diversity}},
  language     = {{dut}},
  pages        = {{68--96}},
  publisher    = {{Garant}},
  title        = {{Effecten van segregatie: cognitieve en non-cognitieve uitkomsten en mechanismen}},
  year         = {{2012}},
}