Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Effecten van segregatie: cognitieve en non-cognitieve uitkomsten en mechanismen

Orhan Agirdag UGent, Mieke Van Houtte UGent and Piet Van Avermaet UGent (2012) Segregatie in het basisonderwijs : geen zwart-wit verhaal. p.68-96
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
bookChapter
publication status
published
subject
book title
Segregatie in het basisonderwijs : geen zwart-wit verhaal
editor
Orhan Agirdag UGent, Ward Nouwen, Paul Mahieu, Piet Van Avermaet UGent, Anneloes Vandenbroucke and Mieke Van Houtte UGent
pages
68 - 96
publisher
Garant
place of publication
Antwerpen, Belgie ; Apeldoorn, Nederland
ISBN
9789044128949
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
B2
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
id
2053203
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-2053203
date created
2012-02-29 21:48:21
date last changed
2015-06-17 09:58:55
@incollection{2053203,
  author       = {Agirdag, Orhan and Van Houtte, Mieke and Van Avermaet, Piet},
  booktitle    = {Segregatie in het basisonderwijs : geen zwart-wit verhaal},
  editor       = {Agirdag, Orhan and Nouwen, Ward and Mahieu, Paul and Van Avermaet, Piet and Vandenbroucke, Anneloes and Van Houtte, Mieke},
  isbn         = {9789044128949},
  language     = {dut},
  pages        = {68--96},
  publisher    = {Garant},
  title        = {Effecten van segregatie: cognitieve en non-cognitieve uitkomsten en mechanismen},
  year         = {2012},
}

Chicago
Agirdag, Orhan, Mieke Van Houtte, and Piet Van Avermaet. 2012. “Effecten Van Segregatie: Cognitieve En Non-cognitieve Uitkomsten En Mechanismen.” In Segregatie in Het Basisonderwijs : Geen Zwart-wit Verhaal, ed. Orhan Agirdag, Ward Nouwen, Paul Mahieu, Piet Van Avermaet, Anneloes Vandenbroucke, and Mieke Van Houtte, 68–96. Antwerpen, Belgie ; Apeldoorn, Nederland: Garant.
APA
Agirdag, O., Van Houtte, M., & Van Avermaet, P. (2012). Effecten van segregatie: cognitieve en non-cognitieve uitkomsten en mechanismen. In O. Agirdag, W. Nouwen, P. Mahieu, P. Van Avermaet, A. Vandenbroucke, & M. Van Houtte (Eds.), Segregatie in het basisonderwijs : geen zwart-wit verhaal (pp. 68–96). Antwerpen, Belgie ; Apeldoorn, Nederland: Garant.
Vancouver
1.
Agirdag O, Van Houtte M, Van Avermaet P. Effecten van segregatie: cognitieve en non-cognitieve uitkomsten en mechanismen. In: Agirdag O, Nouwen W, Mahieu P, Van Avermaet P, Vandenbroucke A, Van Houtte M, editors. Segregatie in het basisonderwijs : geen zwart-wit verhaal. Antwerpen, Belgie ; Apeldoorn, Nederland: Garant; 2012. p. 68–96.
MLA
Agirdag, Orhan, Mieke Van Houtte, and Piet Van Avermaet. “Effecten Van Segregatie: Cognitieve En Non-cognitieve Uitkomsten En Mechanismen.” Segregatie in Het Basisonderwijs : Geen Zwart-wit Verhaal. Ed. Orhan Agirdag et al. Antwerpen, Belgie ; Apeldoorn, Nederland: Garant, 2012. 68–96. Print.