Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Van peer tutoring tot metacognitieve regulatie? Een studie naar de potentiële impact van reciproke peer tutoring in het hoger onderwijs

Liesje De Backer UGent, Hilde Van Keer UGent and Martin Valcke UGent (2011) TIJDSCHRIFT VOOR HOGER ONDERWIJS. 29(4). p.224-239
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
TIJDSCHRIFT VOOR HOGER ONDERWIJS
Tijdschr. hoger onderwijs
volume
29
issue
4
pages
224 - 239
ISSN
0168-1095
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A2
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
VABB id
c:vabb:336524
VABB type
VABB-1
id
2004093
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-2004093
date created
2012-01-26 09:57:28
date last changed
2016-12-19 15:45:05
@article{2004093,
  author       = {De Backer, Liesje and Van Keer, Hilde and Valcke, Martin},
  issn         = {0168-1095},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR HOGER ONDERWIJS},
  language     = {dut},
  number       = {4},
  pages        = {224--239},
  title        = {Van peer tutoring tot metacognitieve regulatie? Een studie naar de potenti{\"e}le impact van reciproke peer tutoring in het hoger onderwijs},
  volume       = {29},
  year         = {2011},
}

Chicago
De Backer, Liesje, Hilde Van Keer, and Martin Valcke. 2011. “Van Peer Tutoring Tot Metacognitieve Regulatie? Een Studie Naar De Potentiële Impact Van Reciproke Peer Tutoring in Het Hoger Onderwijs.” Tijdschrift Voor Hoger Onderwijs 29 (4): 224–239.
APA
De Backer, Liesje, Van Keer, H., & Valcke, M. (2011). Van peer tutoring tot metacognitieve regulatie? Een studie naar de potentiële impact van reciproke peer tutoring in het hoger onderwijs. TIJDSCHRIFT VOOR HOGER ONDERWIJS, 29(4), 224–239.
Vancouver
1.
De Backer L, Van Keer H, Valcke M. Van peer tutoring tot metacognitieve regulatie? Een studie naar de potentiële impact van reciproke peer tutoring in het hoger onderwijs. TIJDSCHRIFT VOOR HOGER ONDERWIJS. 2011;29(4):224–39.
MLA
De Backer, Liesje, Hilde Van Keer, and Martin Valcke. “Van Peer Tutoring Tot Metacognitieve Regulatie? Een Studie Naar De Potentiële Impact Van Reciproke Peer Tutoring in Het Hoger Onderwijs.” TIJDSCHRIFT VOOR HOGER ONDERWIJS 29.4 (2011): 224–239. Print.