Advanced search
1 file | 187.97 KB

Van peer tutoring tot metacognitieve regulatie? Een studie naar de potentiële impact van reciproke peer tutoring in het hoger onderwijs

Liesje De Backer (UGent), Hilde Van Keer (UGent) and Martin Valcke (UGent)
Author
Organization

Downloads

    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 187.97 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
De Backer, Liesje, Hilde Van Keer, and Martin Valcke. 2011. “Van Peer Tutoring Tot Metacognitieve Regulatie? Een Studie Naar De Potentiële Impact Van Reciproke Peer Tutoring in Het Hoger Onderwijs.” Tijdschrift Voor Hoger Onderwijs 29 (4): 224–239.
APA
De Backer, Liesje, Van Keer, H., & Valcke, M. (2011). Van peer tutoring tot metacognitieve regulatie? Een studie naar de potentiële impact van reciproke peer tutoring in het hoger onderwijs. TIJDSCHRIFT VOOR HOGER ONDERWIJS, 29(4), 224–239.
Vancouver
1.
De Backer L, Van Keer H, Valcke M. Van peer tutoring tot metacognitieve regulatie? Een studie naar de potentiële impact van reciproke peer tutoring in het hoger onderwijs. TIJDSCHRIFT VOOR HOGER ONDERWIJS. 2011;29(4):224–39.
MLA
De Backer, Liesje, Hilde Van Keer, and Martin Valcke. “Van Peer Tutoring Tot Metacognitieve Regulatie? Een Studie Naar De Potentiële Impact Van Reciproke Peer Tutoring in Het Hoger Onderwijs.” TIJDSCHRIFT VOOR HOGER ONDERWIJS 29.4 (2011): 224–239. Print.
@article{2004093,
  author       = {De Backer, Liesje and Van Keer, Hilde and Valcke, Martin},
  issn         = {0168-1095},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR HOGER ONDERWIJS},
  language     = {dut},
  number       = {4},
  pages        = {224--239},
  title        = {Van peer tutoring tot metacognitieve regulatie? Een studie naar de potenti{\"e}le impact van reciproke peer tutoring in het hoger onderwijs},
  volume       = {29},
  year         = {2011},
}