Advanced search

Tutors aan de slag met kansarme en/of allochtone leerlingen: mogelijkheden, succesfactoren en randvoorwaarden van student tutoring in het (secundair) onderwijs

Liesje De Backer (UGent) and Hilde Van Keer (UGent)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
De Backer, Liesje, and Hilde Van Keer. 2009. “Tutors Aan De Slag Met Kansarme En/of Allochtone Leerlingen: Mogelijkheden, Succesfactoren En Randvoorwaarden Van Student Tutoring in Het (secundair) Onderwijs.” In Handboek Leerlingenbegeleiding 2, 23:19–44. Mechelen: Wolters Plantyn.
APA
De Backer, Liesje, & Van Keer, H. (2009). Tutors aan de slag met kansarme en/of allochtone leerlingen: mogelijkheden, succesfactoren en randvoorwaarden van student tutoring in het (secundair) onderwijs. Handboek leerlingenbegeleiding 2 (Vol. 23, pp. 19–44). Mechelen: Wolters Plantyn.
Vancouver
1.
De Backer L, Van Keer H. Tutors aan de slag met kansarme en/of allochtone leerlingen: mogelijkheden, succesfactoren en randvoorwaarden van student tutoring in het (secundair) onderwijs. Handboek leerlingenbegeleiding 2. Mechelen: Wolters Plantyn; 2009. p. 19–44.
MLA
De Backer, Liesje, and Hilde Van Keer. “Tutors Aan De Slag Met Kansarme En/of Allochtone Leerlingen: Mogelijkheden, Succesfactoren En Randvoorwaarden Van Student Tutoring in Het (secundair) Onderwijs.” Handboek Leerlingenbegeleiding 2. Vol. 23. Mechelen: Wolters Plantyn, 2009. 19–44. Print.
@incollection{2004056,
  author       = {De Backer, Liesje and Van Keer, Hilde},
  booktitle    = {Handboek leerlingenbegeleiding 2},
  isbn         = {9067162272},
  language     = {dut},
  pages        = {19--44},
  publisher    = {Wolters Plantyn},
  title        = {Tutors aan de slag met kansarme en/of allochtone leerlingen: mogelijkheden, succesfactoren en randvoorwaarden van student tutoring in het (secundair) onderwijs},
  volume       = {23},
  year         = {2009},
}