Advanced search
2 files | 16.09 MB

Etnische schoolsamenstelling en sociaal kapitaal: een onderzoek naar de effecten van etnische concentratie en heterogeniteit op verbondenheid met leeftijdsgenoten, leerkrachten en de school bij autochtone en allochtone leerlingen

Jannick Demanet (UGent) , Orhan Agirdag (UGent) and Mieke Van Houtte (UGent)
Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 7.79 MB
  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 8.30 MB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Demanet, Jannick, Orhan Agirdag, and Mieke Van Houtte. 2011. “Etnische Schoolsamenstelling En Sociaal Kapitaal: Een Onderzoek Naar De Effecten Van Etnische Concentratie En Heterogeniteit Op Verbondenheid Met Leeftijdsgenoten, Leerkrachten En De School Bij Autochtone En Allochtone Leerlingen.” In Goede Bedoelingen in Het Onderwijs : Kansen En Missers, ed. Jaap Dronkers, 86:105–131. Amsterdam: Amsterdam University Press.
APA
Demanet, Jannick, Agirdag, O., & Van Houtte, M. (2011). Etnische schoolsamenstelling en sociaal kapitaal: een onderzoek naar de effecten van etnische concentratie en heterogeniteit op verbondenheid met leeftijdsgenoten, leerkrachten en de school bij autochtone en allochtone leerlingen. In J. Dronkers (Ed.), Goede bedoelingen in het onderwijs : kansen en missers (Vol. 86, pp. 105–131). Amsterdam: Amsterdam University Press.
Vancouver
1.
Demanet J, Agirdag O, Van Houtte M. Etnische schoolsamenstelling en sociaal kapitaal: een onderzoek naar de effecten van etnische concentratie en heterogeniteit op verbondenheid met leeftijdsgenoten, leerkrachten en de school bij autochtone en allochtone leerlingen. In: Dronkers J, editor. Goede bedoelingen in het onderwijs : kansen en missers. Amsterdam: Amsterdam University Press; 2011. p. 105–31.
MLA
Demanet, Jannick, Orhan Agirdag, and Mieke Van Houtte. “Etnische Schoolsamenstelling En Sociaal Kapitaal: Een Onderzoek Naar De Effecten Van Etnische Concentratie En Heterogeniteit Op Verbondenheid Met Leeftijdsgenoten, Leerkrachten En De School Bij Autochtone En Allochtone Leerlingen.” Goede Bedoelingen in Het Onderwijs : Kansen En Missers. Ed. Jaap Dronkers. Vol. 86. Amsterdam: Amsterdam University Press, 2011. 105–131. Print.
@incollection{1974251,
  author       = {Demanet, Jannick and Agirdag, Orhan and Van Houtte, Mieke},
  booktitle    = {Goede bedoelingen in het onderwijs : kansen en missers},
  editor       = {Dronkers, Jaap},
  isbn         = {9789089643902},
  issn         = {0025-9454},
  language     = {dut},
  pages        = {105--131},
  publisher    = {Amsterdam University Press},
  series       = {MENSCH EN MAATSCHAPPIJ = MENS EN MAATSCHAPPIJ},
  title        = {Etnische schoolsamenstelling en sociaal kapitaal: een onderzoek naar de effecten van etnische concentratie en heterogeniteit op verbondenheid met leeftijdsgenoten, leerkrachten en de school bij autochtone en allochtone leerlingen},
  volume       = {86},
  year         = {2011},
}