Advanced search
1 file | 3.26 MB Add to list

Handwijzer voor taaldocenten: versterken van leren in het talenonderwijs

Astrid Vandendaele (UGent) , Eva Van de Wiele (UGent) and Catherine Verguts (UGent)
(2011)
Author
Organization
Abstract
Deze handwijzer bundelt didactische tips voor het versterken van de leercompetenties (‘zelfkennis’, ‘zelfsturing’, ‘relateren/structureren’, ‘concretiseren’, ‘samenwerken’ en ‘kritische verwerking’) binnen het taalonderwijs. Om de didactische tips te verlevendigen werden voor elke competentie praktijkvoorbeelden uitgewerkt.
Keywords
leerstijlen, taalonderwijs, praktijkvoorbeelden

Downloads

  • HandwijzervoorTaaldocentenindicator1.4baangepaste versie.pdf
    • full text
    • |
    • open access
    • |
    • PDF
    • |
    • 3.26 MB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Vandendaele, Astrid, et al. Handwijzer Voor Taaldocenten: Versterken van Leren in Het Talenonderwijs. Golewe, 2011.
APA
Vandendaele, A., Van de Wiele, E., & Verguts, C. (2011). Handwijzer voor taaldocenten: versterken van leren in het talenonderwijs. Golewe.
Chicago author-date
Vandendaele, Astrid, Eva Van de Wiele, and Catherine Verguts. 2011. “Handwijzer Voor Taaldocenten: Versterken van Leren in Het Talenonderwijs.” Golewe.
Chicago author-date (all authors)
Vandendaele, Astrid, Eva Van de Wiele, and Catherine Verguts. 2011. “Handwijzer Voor Taaldocenten: Versterken van Leren in Het Talenonderwijs.” Golewe.
Vancouver
1.
Vandendaele A, Van de Wiele E, Verguts C. Handwijzer voor taaldocenten: versterken van leren in het talenonderwijs. Golewe; 2011.
IEEE
[1]
A. Vandendaele, E. Van de Wiele, and C. Verguts, “Handwijzer voor taaldocenten: versterken van leren in het talenonderwijs.” Golewe, 2011.
@misc{1966107,
  abstract     = {{Deze handwijzer bundelt didactische tips voor het versterken van de leercompetenties (‘zelfkennis’, ‘zelfsturing’, ‘relateren/structureren’, ‘concretiseren’, ‘samenwerken’ en ‘kritische verwerking’) binnen het taalonderwijs. Om de didactische tips te verlevendigen werden voor elke competentie praktijkvoorbeelden uitgewerkt.}},
  author       = {{Vandendaele, Astrid and Van de Wiele, Eva and Verguts, Catherine}},
  keywords     = {{leerstijlen,taalonderwijs,praktijkvoorbeelden}},
  language     = {{dut}},
  pages        = {{48}},
  publisher    = {{Golewe}},
  title        = {{Handwijzer voor taaldocenten: versterken van leren in het talenonderwijs}},
  year         = {{2011}},
}