Ghent University Academic Bibliography

Advanced

De rol van de leraar in historisch perspectief: het leraarschap als roeping of beroep?

Pieter Dhondt UGent (2011) WELWIJS (LEUVEN). 22(3). p.6-8
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
WELWIJS (LEUVEN)
Welwijs (Leuven)
volume
22
issue
3
pages
6 - 8
ISSN
1378-6121
language
Dutch
UGent publication?
no
classification
A4
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
id
1939385
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-1939385
date created
2011-11-07 14:25:48
date last changed
2011-11-08 10:02:40
@article{1939385,
  author       = {Dhondt, Pieter},
  issn         = {1378-6121},
  journal      = {WELWIJS (LEUVEN)},
  language     = {dut},
  number       = {3},
  pages        = {6--8},
  title        = {De rol van de leraar in historisch perspectief: het leraarschap als roeping of beroep?},
  volume       = {22},
  year         = {2011},
}

Chicago
Dhondt, Pieter. 2011. “De Rol Van De Leraar in Historisch Perspectief: Het Leraarschap Als Roeping of Beroep?” Welwijs (leuven) 22 (3): 6–8.
APA
Dhondt, Pieter. (2011). De rol van de leraar in historisch perspectief: het leraarschap als roeping of beroep? WELWIJS (LEUVEN), 22(3), 6–8.
Vancouver
1.
Dhondt P. De rol van de leraar in historisch perspectief: het leraarschap als roeping of beroep? WELWIJS (LEUVEN). 2011;22(3):6–8.
MLA
Dhondt, Pieter. “De Rol Van De Leraar in Historisch Perspectief: Het Leraarschap Als Roeping of Beroep?” WELWIJS (LEUVEN) 22.3 (2011): 6–8. Print.