Ghent University Academic Bibliography

Advanced

DCD: stand van zaken

A Vancauwenberge, Stefanie Pieters and Annemie Desoete UGent (2011) VLAAMS TIJDSCHRIFT VOOR ORTHOPEDAGOGIE. 29(2). p.3-24
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
VLAAMS TIJDSCHRIFT VOOR ORTHOPEDAGOGIE
Vlaams Tijdschr. Orthop.
volume
29
issue
2
pages
3 - 24
ISSN
1370-6810
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
id
1890377
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-1890377
date created
2011-08-18 16:39:31
date last changed
2016-12-19 15:46:39
@article{1890377,
  author       = {Vancauwenberge, A and Pieters, Stefanie and Desoete, Annemie},
  issn         = {1370-6810},
  journal      = {VLAAMS TIJDSCHRIFT VOOR ORTHOPEDAGOGIE},
  language     = {dut},
  number       = {2},
  pages        = {3--24},
  title        = {DCD: stand van zaken},
  volume       = {29},
  year         = {2011},
}

Chicago
Vancauwenberge, A, Stefanie Pieters, and Annemie Desoete. 2011. “DCD: Stand Van Zaken.” Vlaams Tijdschrift Voor Orthopedagogie 29 (2): 3–24.
APA
Vancauwenberge, A., Pieters, S., & Desoete, A. (2011). DCD: stand van zaken. VLAAMS TIJDSCHRIFT VOOR ORTHOPEDAGOGIE, 29(2), 3–24.
Vancouver
1.
Vancauwenberge A, Pieters S, Desoete A. DCD: stand van zaken. VLAAMS TIJDSCHRIFT VOOR ORTHOPEDAGOGIE. 2011;29(2):3–24.
MLA
Vancauwenberge, A, Stefanie Pieters, and Annemie Desoete. “DCD: Stand Van Zaken.” VLAAMS TIJDSCHRIFT VOOR ORTHOPEDAGOGIE 29.2 (2011): 3–24. Print.