Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Samen staan we sterk: over de wenselijkheid van een desegregatie- en ondersteuningsbeleid in het Vlaamse onderwijs

Orhan Agirdag UGent, Patrick Loobuyck UGent and Mieke Van Houtte UGent (2011) DE DEMOCRATISCHE SCHOOL. p.4-11
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
DE DEMOCRATISCHE SCHOOL
issue
46
pages
4 - 11
language
English
UGent publication?
yes
classification
A4
copyright statement
I have retained and own the full copyright for this publication
id
1852371
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-1852371
date created
2011-07-04 21:05:40
date last changed
2015-06-17 09:48:46
@article{1852371,
  author       = {Agirdag, Orhan and Loobuyck, Patrick and Van Houtte, Mieke},
  journal      = {DE DEMOCRATISCHE SCHOOL},
  language     = {eng},
  number       = {46},
  pages        = {4--11},
  title        = {Samen staan we sterk: over de wenselijkheid van een desegregatie- en ondersteuningsbeleid in het Vlaamse onderwijs},
  year         = {2011},
}

Chicago
Agirdag, Orhan, Patrick Loobuyck, and Mieke Van Houtte. 2011. “Samen Staan We Sterk: Over De Wenselijkheid Van Een Desegregatie- En Ondersteuningsbeleid in Het Vlaamse Onderwijs.” De Democratische School (46): 4–11.
APA
Agirdag, O., Loobuyck, P., & Van Houtte, M. (2011). Samen staan we sterk: over de wenselijkheid van een desegregatie- en ondersteuningsbeleid in het Vlaamse onderwijs. DE DEMOCRATISCHE SCHOOL, (46), 4–11.
Vancouver
1.
Agirdag O, Loobuyck P, Van Houtte M. Samen staan we sterk: over de wenselijkheid van een desegregatie- en ondersteuningsbeleid in het Vlaamse onderwijs. DE DEMOCRATISCHE SCHOOL. 2011;(46):4–11.
MLA
Agirdag, Orhan, Patrick Loobuyck, and Mieke Van Houtte. “Samen Staan We Sterk: Over De Wenselijkheid Van Een Desegregatie- En Ondersteuningsbeleid in Het Vlaamse Onderwijs.” DE DEMOCRATISCHE SCHOOL 46 (2011): 4–11. Print.