Ghent University Academic Bibliography

Advanced

ICT in het wiskundeonderwijs: een balans

Sandy Van Wonterghem UGent (2002) WISKUNDE & ONDERWIJS. 109. p.102-125
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
WISKUNDE & ONDERWIJS
Wiskd. Onderwijs
volume
109
pages
102 - 125
ISSN
2032-0485
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
id
161590
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-161590
date created
2004-01-14 13:39:00
date last changed
2011-10-19 11:52:03
@article{161590,
  author       = {Van Wonterghem, Sandy},
  issn         = {2032-0485},
  journal      = {WISKUNDE \& ONDERWIJS},
  language     = {dut},
  pages        = {102--125},
  title        = {ICT in het wiskundeonderwijs: een balans},
  volume       = {109},
  year         = {2002},
}

Chicago
Van Wonterghem, Sandy. 2002. “ICT in Het Wiskundeonderwijs: Een Balans.” Wiskunde & Onderwijs 109: 102–125.
APA
Van Wonterghem, S. (2002). ICT in het wiskundeonderwijs: een balans. WISKUNDE & ONDERWIJS, 109, 102–125.
Vancouver
1.
Van Wonterghem S. ICT in het wiskundeonderwijs: een balans. WISKUNDE & ONDERWIJS. 2002;109:102–25.
MLA
Van Wonterghem, Sandy. “ICT in Het Wiskundeonderwijs: Een Balans.” WISKUNDE & ONDERWIJS 109 (2002): 102–125. Print.