Advanced search
Add to list

Een boek voor twee. Een onderzoek naar het verwerven van strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring in de lagere school.

Hilde Van Keer (UGent)
(2002) VONK. 31(3). p.4-16
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Van Keer, Hilde. “Een Boek Voor Twee. Een Onderzoek Naar Het Verwerven Van strategieën Voor Begrijpend Lezen via Peer Tutoring in De Lagere School.” VONK 31.3 (2002): 4–16. Print.
APA
Van Keer, H. (2002). Een boek voor twee. Een onderzoek naar het verwerven van strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring in de lagere school. VONK, 31(3), 4–16.
Chicago author-date
Van Keer, Hilde. 2002. “Een Boek Voor Twee. Een Onderzoek Naar Het Verwerven Van strategieën Voor Begrijpend Lezen via Peer Tutoring in De Lagere School.” Vonk 31 (3): 4–16.
Chicago author-date (all authors)
Van Keer, Hilde. 2002. “Een Boek Voor Twee. Een Onderzoek Naar Het Verwerven Van strategieën Voor Begrijpend Lezen via Peer Tutoring in De Lagere School.” Vonk 31 (3): 4–16.
Vancouver
1.
Van Keer H. Een boek voor twee. Een onderzoek naar het verwerven van strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring in de lagere school. VONK. 2002;31(3):4–16.
IEEE
[1]
H. Van Keer, “Een boek voor twee. Een onderzoek naar het verwerven van strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring in de lagere school.,” VONK, vol. 31, no. 3, pp. 4–16, 2002.
@article{159323,
  author       = {Van Keer, Hilde},
  issn         = {0770-2086},
  journal      = {VONK},
  language     = {dut},
  number       = {3},
  pages        = {4--16},
  title        = {Een boek voor twee. Een onderzoek naar het verwerven van strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring in de lagere school.},
  volume       = {31},
  year         = {2002},
}