Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Zelfgestuurd leren: middel om de leermotivatie te bevorderen?

Isabel Raemdonck (2002) OPLEIDING & ONTWIKKELING. p.13-16
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
OPLEIDING & ONTWIKKELING
Opleid. ontwikk.
issue
3
pages
13 - 16
ISSN
0922-0895
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
id
159287
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-159287
date created
2004-01-14 13:39:00
date last changed
2016-12-19 15:38:34
@article{159287,
  author       = {Raemdonck, Isabel},
  issn         = {0922-0895},
  journal      = {OPLEIDING \& ONTWIKKELING},
  language     = {dut},
  number       = {3},
  pages        = {13--16},
  title        = {Zelfgestuurd leren: middel om de leermotivatie te bevorderen?},
  year         = {2002},
}

Chicago
Raemdonck, Isabel. 2002. “Zelfgestuurd Leren: Middel Om De Leermotivatie Te Bevorderen?” Opleiding & Ontwikkeling (3): 13–16.
APA
Raemdonck, Isabel. (2002). Zelfgestuurd leren: middel om de leermotivatie te bevorderen? OPLEIDING & ONTWIKKELING, (3), 13–16.
Vancouver
1.
Raemdonck I. Zelfgestuurd leren: middel om de leermotivatie te bevorderen? OPLEIDING & ONTWIKKELING. 2002;(3):13–6.
MLA
Raemdonck, Isabel. “Zelfgestuurd Leren: Middel Om De Leermotivatie Te Bevorderen?” OPLEIDING & ONTWIKKELING 3 (2002): 13–16. Print.