Advanced search

De duale leerroute als leertraject in een dynamisch ontwikkelingsperspectief: een aanzet tot onderzoek

Antonia Aelterman (UGent) and Annemie Schepens (UGent)
(2002) VELON (EINDHOVEN). 23(1). p.7-13
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Aelterman, Antonia, and Annemie Schepens. 2002. “De Duale Leerroute Als Leertraject in Een Dynamisch Ontwikkelingsperspectief: Een Aanzet Tot Onderzoek.” Velon (eindhoven) 23 (1): 7–13.
APA
Aelterman, A., & Schepens, A. (2002). De duale leerroute als leertraject in een dynamisch ontwikkelingsperspectief: een aanzet tot onderzoek. VELON (EINDHOVEN), 23(1), 7–13.
Vancouver
1.
Aelterman A, Schepens A. De duale leerroute als leertraject in een dynamisch ontwikkelingsperspectief: een aanzet tot onderzoek. VELON (EINDHOVEN). 2002;23(1):7–13.
MLA
Aelterman, Antonia, and Annemie Schepens. “De Duale Leerroute Als Leertraject in Een Dynamisch Ontwikkelingsperspectief: Een Aanzet Tot Onderzoek.” VELON (EINDHOVEN) 23.1 (2002): 7–13. Print.
@article{159238,
  author       = {Aelterman, Antonia and Schepens, Annemie},
  issn         = {0925-9384},
  journal      = {VELON (EINDHOVEN)},
  language     = {dut},
  number       = {1},
  pages        = {7--13},
  title        = {De duale leerroute als leertraject in een dynamisch ontwikkelingsperspectief: een aanzet tot onderzoek},
  volume       = {23},
  year         = {2002},
}