Ghent University Academic Bibliography

Advanced

De rol van de lerarenopleidingen in het ontwikkelen van de rol van de leerkracht als opvoeder

Antonia Aelterman UGent (2002) IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING. 32(3). p.126-141
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING
Impuls Onderwijsbegel.
volume
32
issue
3
issue title
Lerarenopleiding
pages
126 - 141
ISSN
1373-4318
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
id
159237
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-159237
date created
2004-01-14 13:39:00
date last changed
2016-12-19 15:38:34
@article{159237,
  author       = {Aelterman, Antonia},
  issn         = {1373-4318},
  journal      = {IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING},
  language     = {dut},
  number       = {3},
  pages        = {126--141},
  title        = {De rol van de lerarenopleidingen in het ontwikkelen van de rol van de leerkracht als opvoeder},
  volume       = {32},
  year         = {2002},
}

Chicago
Aelterman, Antonia. 2002. “De Rol Van De Lerarenopleidingen in Het Ontwikkelen Van De Rol Van De Leerkracht Als Opvoeder.” Impuls Voor Onderwijsbegeleiding 32 (3): 126–141.
APA
Aelterman, A. (2002). De rol van de lerarenopleidingen in het ontwikkelen van de rol van de leerkracht als opvoeder. IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING, 32(3), 126–141.
Vancouver
1.
Aelterman A. De rol van de lerarenopleidingen in het ontwikkelen van de rol van de leerkracht als opvoeder. IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING. 2002;32(3):126–41.
MLA
Aelterman, Antonia. “De Rol Van De Lerarenopleidingen in Het Ontwikkelen Van De Rol Van De Leerkracht Als Opvoeder.” IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING 32.3 (2002): 126–141. Print.