Advanced search

Off-line metacognitie bij kinderen met rekenstoornissen

Annemie Desoete (UGent) , Herbert Roeyers (UGent) , Ann Buysse (UGent) and A De Clercq
(2002) SIGNAAL. 38. p.42-55
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Desoete, Annemie, Herbert Roeyers, Ann Buysse, and A De Clercq. 2002. “Off-line Metacognitie Bij Kinderen Met Rekenstoornissen.” Signaal 38: 42–55.
APA
Desoete, Annemie, Roeyers, H., Buysse, A., & De Clercq, A. (2002). Off-line metacognitie bij kinderen met rekenstoornissen. SIGNAAL, 38, 42–55.
Vancouver
1.
Desoete A, Roeyers H, Buysse A, De Clercq A. Off-line metacognitie bij kinderen met rekenstoornissen. SIGNAAL. 2002;38:42–55.
MLA
Desoete, Annemie, Herbert Roeyers, Ann Buysse, et al. “Off-line Metacognitie Bij Kinderen Met Rekenstoornissen.” SIGNAAL 38 (2002): 42–55. Print.
@article{159179,
  author       = {Desoete, Annemie and Roeyers, Herbert and Buysse, Ann and De Clercq, A},
  issn         = {0778-6026},
  journal      = {SIGNAAL},
  language     = {dut},
  pages        = {42--55},
  title        = {Off-line metacognitie bij kinderen met rekenstoornissen},
  volume       = {38},
  year         = {2002},
}