Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Off-line metacognitie bij kinderen met rekenstoornissen

Annemie Desoete UGent, Herbert Roeyers UGent, Ann Buysse UGent and A De Clercq (2002) SIGNAAL. 38. p.42-55
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
SIGNAAL
Signaal
volume
38
pages
42 - 55
ISSN
0778-6026
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
id
159179
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-159179
date created
2004-01-14 13:39:00
date last changed
2016-12-19 15:38:43
@article{159179,
  author       = {Desoete, Annemie and Roeyers, Herbert and Buysse, Ann and De Clercq, A},
  issn         = {0778-6026},
  journal      = {SIGNAAL},
  language     = {dut},
  pages        = {42--55},
  title        = {Off-line metacognitie bij kinderen met rekenstoornissen},
  volume       = {38},
  year         = {2002},
}

Chicago
Desoete, Annemie, Herbert Roeyers, Ann Buysse, and A De Clercq. 2002. “Off-line Metacognitie Bij Kinderen Met Rekenstoornissen.” Signaal 38: 42–55.
APA
Desoete, Annemie, Roeyers, H., Buysse, A., & De Clercq, A. (2002). Off-line metacognitie bij kinderen met rekenstoornissen. SIGNAAL, 38, 42–55.
Vancouver
1.
Desoete A, Roeyers H, Buysse A, De Clercq A. Off-line metacognitie bij kinderen met rekenstoornissen. SIGNAAL. 2002;38:42–55.
MLA
Desoete, Annemie, Herbert Roeyers, Ann Buysse, et al. “Off-line Metacognitie Bij Kinderen Met Rekenstoornissen.” SIGNAAL 38 (2002): 42–55. Print.