Advanced search

Snoeien om te bloeien. Staatsinterventie in het Latijns onderwijs onder kloosterlijke leiding (1773-1777).

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Leyder, Dirk. 2002. “Snoeien Om Te Bloeien. Staatsinterventie in Het Latijns Onderwijs Onder Kloosterlijke Leiding (1773-1777).” In Opvoeding, Onderwijs & Overheid. Thema’s Uit De Wijsgerige En Historische Pedagogiek. Bijdragen Van De 10de Landelijke Pedagogendag, ed. D.W. Postma & J. Noordman (eds.) M. Reuling, 37–46. SWP.
APA
Leyder, D. (2002). Snoeien om te bloeien. Staatsinterventie in het Latijns onderwijs onder kloosterlijke leiding (1773-1777). In D. W. P. & J. N. (eds. . M. Reuling (Ed.), Opvoeding, onderwijs & overheid. Thema’s uit de wijsgerige en historische pedagogiek. Bijdragen van de 10de Landelijke Pedagogendag (pp. 37–46). SWP.
Vancouver
1.
Leyder D. Snoeien om te bloeien. Staatsinterventie in het Latijns onderwijs onder kloosterlijke leiding (1773-1777). In: M. Reuling DWP& JN (eds. ., editor. Opvoeding, onderwijs & overheid. Thema’s uit de wijsgerige en historische pedagogiek. Bijdragen van de 10de Landelijke Pedagogendag. SWP; 2002. p. 37–46.
MLA
Leyder, Dirk. “Snoeien Om Te Bloeien. Staatsinterventie in Het Latijns Onderwijs Onder Kloosterlijke Leiding (1773-1777).” Opvoeding, Onderwijs & Overheid. Thema’s Uit De Wijsgerige En Historische Pedagogiek. Bijdragen Van De 10de Landelijke Pedagogendag. Ed. D.W. Postma & J. Noordman (eds.) M. Reuling. SWP, 2002. 37–46. Print.
@incollection{159081,
  author       = {Leyder, Dirk},
  booktitle    = {Opvoeding, onderwijs \& overheid. Thema's uit de wijsgerige en historische pedagogiek. Bijdragen van de 10de Landelijke Pedagogendag},
  editor       = {M. Reuling, D.W. Postma \& J. Noordman (eds.)},
  isbn         = {90-6665-421-X},
  language     = {eng},
  pages        = {37--46},
  publisher    = {SWP},
  title        = {Snoeien om te bloeien. Staatsinterventie in het Latijns onderwijs onder kloosterlijke leiding (1773-1777).},
  year         = {2002},
}