Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Aanpak van problemen aanvankelijk lezen: onderzoek in het regulier basisonderwijs

I SAERENS, Marc Spoelders and P VAN BIERVLIET (2002) Onderwijskrant. 123. p.17-20
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle
publication status
published
subject
journal title
Onderwijskrant
N/A
volume
123
pages
17 - 20
ISSN
N/A
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
id
159074
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-159074
date created
2004-01-14 13:39:00
date last changed
2016-12-19 15:39:10
@article{159074,
  author       = {SAERENS, I and Spoelders, Marc and VAN BIERVLIET, P},
  issn         = {N/A},
  journal      = {Onderwijskrant},
  language     = {dut},
  pages        = {17--20},
  title        = {Aanpak van problemen aanvankelijk lezen: onderzoek in het regulier basisonderwijs},
  volume       = {123},
  year         = {2002},
}

Chicago
SAERENS, I, Marc Spoelders, and P VAN BIERVLIET. 2002. “Aanpak Van Problemen Aanvankelijk Lezen: Onderzoek in Het Regulier Basisonderwijs.” Onderwijskrant 123: 17–20.
APA
SAERENS, I., Spoelders, M., & VAN BIERVLIET, P. (2002). Aanpak van problemen aanvankelijk lezen: onderzoek in het regulier basisonderwijs. Onderwijskrant, 123, 17–20.
Vancouver
1.
SAERENS I, Spoelders M, VAN BIERVLIET P. Aanpak van problemen aanvankelijk lezen: onderzoek in het regulier basisonderwijs. Onderwijskrant. 2002;123:17–20.
MLA
SAERENS, I, Marc Spoelders, and P VAN BIERVLIET. “Aanpak Van Problemen Aanvankelijk Lezen: Onderzoek in Het Regulier Basisonderwijs.” Onderwijskrant 123 (2002): 17–20. Print.