Advanced search

Aanpak van problemen aanvankelijk lezen: onderzoek in het regulier basisonderwijs

(2002) Onderwijskrant. 123. p.17-20
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
SAERENS, I, Marc Spoelders, and P VAN BIERVLIET. 2002. “Aanpak Van Problemen Aanvankelijk Lezen: Onderzoek in Het Regulier Basisonderwijs.” Onderwijskrant 123: 17–20.
APA
SAERENS, I., Spoelders, M., & VAN BIERVLIET, P. (2002). Aanpak van problemen aanvankelijk lezen: onderzoek in het regulier basisonderwijs. Onderwijskrant, 123, 17–20.
Vancouver
1.
SAERENS I, Spoelders M, VAN BIERVLIET P. Aanpak van problemen aanvankelijk lezen: onderzoek in het regulier basisonderwijs. Onderwijskrant. 2002;123:17–20.
MLA
SAERENS, I, Marc Spoelders, and P VAN BIERVLIET. “Aanpak Van Problemen Aanvankelijk Lezen: Onderzoek in Het Regulier Basisonderwijs.” Onderwijskrant 123 (2002): 17–20. Print.
@article{159074,
  author       = {SAERENS, I and Spoelders, Marc and VAN BIERVLIET, P},
  issn         = {N/A},
  journal      = {Onderwijskrant},
  language     = {dut},
  pages        = {17--20},
  title        = {Aanpak van problemen aanvankelijk lezen: onderzoek in het regulier basisonderwijs},
  volume       = {123},
  year         = {2002},
}