Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Hoe leiders creatieve spanning, taakspanning en leerspanning met elkaar verbinden

Herman Van Den Broeck (2002) OPLEIDING & ONTWIKKELING. 15. p.23-25
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
OPLEIDING & ONTWIKKELING
Opleid. ontwikk.
volume
15
pages
23 - 25
ISSN
0922-0895
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
id
155635
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-155635
date created
2004-01-14 13:39:00
date last changed
2016-12-19 15:38:20
@article{155635,
  author       = {Van Den Broeck, Herman},
  issn         = {0922-0895},
  journal      = {OPLEIDING \& ONTWIKKELING},
  language     = {dut},
  pages        = {23--25},
  title        = {Hoe leiders creatieve spanning, taakspanning en leerspanning met elkaar verbinden},
  volume       = {15},
  year         = {2002},
}

Chicago
Van Den Broeck, Herman. 2002. “Hoe Leiders Creatieve Spanning, Taakspanning En Leerspanning Met Elkaar Verbinden.” Opleiding & Ontwikkeling 15: 23–25.
APA
Van Den Broeck, H. (2002). Hoe leiders creatieve spanning, taakspanning en leerspanning met elkaar verbinden. OPLEIDING & ONTWIKKELING, 15, 23–25.
Vancouver
1.
Van Den Broeck H. Hoe leiders creatieve spanning, taakspanning en leerspanning met elkaar verbinden. OPLEIDING & ONTWIKKELING. 2002;15:23–5.
MLA
Van Den Broeck, Herman. “Hoe Leiders Creatieve Spanning, Taakspanning En Leerspanning Met Elkaar Verbinden.” OPLEIDING & ONTWIKKELING 15 (2002): 23–25. Print.