Advanced search

Offline URL-advertising pays off: de impact van offline URL reclame op internet gebruikers en niet-gebruikers

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Geuens, Maggie, H GHESQUIERE, and G GOESSAERT. 2002. “Offline URL-advertising Pays Off: De Impact Van Offline URL Reclame Op Internet Gebruikers En Niet-gebruikers.” In Management Jaarboek 2002. Antwerpen: Academici Roularta Media.
APA
Geuens, M., GHESQUIERE, H., & GOESSAERT, G. (2002). Offline URL-advertising pays off: de impact van offline URL reclame op internet gebruikers en niet-gebruikers. Management Jaarboek 2002. Antwerpen: Academici Roularta Media.
Vancouver
1.
Geuens M, GHESQUIERE H, GOESSAERT G. Offline URL-advertising pays off: de impact van offline URL reclame op internet gebruikers en niet-gebruikers. Management Jaarboek 2002. Antwerpen: Academici Roularta Media; 2002.
MLA
Geuens, Maggie, H GHESQUIERE, and G GOESSAERT. “Offline URL-advertising Pays Off: De Impact Van Offline URL Reclame Op Internet Gebruikers En Niet-gebruikers.” Management Jaarboek 2002. Antwerpen: Academici Roularta Media, 2002. Print.
@incollection{155499,
  author       = {Geuens, Maggie and GHESQUIERE, H and GOESSAERT, G},
  booktitle    = {Management Jaarboek 2002},
  issn         = {1372-035X},
  language     = {dut},
  publisher    = {Academici Roularta Media},
  title        = {Offline URL-advertising pays off: de impact van offline URL reclame op internet gebruikers en niet-gebruikers},
  year         = {2002},
}