Advanced search

Kopen, hebben, zijn: statuskenmerken: een onderzoek naar de effecten van niet-productgerelateerde merkassociaties op status en opzichtige consumptie.

Patrick Vyncke (UGent)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Vyncke, Patrick. 2002. “Kopen, Hebben, Zijn: Statuskenmerken: Een Onderzoek Naar De Effecten Van Niet-productgerelateerde Merkassociaties Op Status En Opzichtige Consumptie.” Tijdschrift Voor Strategische Bedrijfscommunicatie 8 (3): 14–15.
APA
Vyncke, P. (2002). Kopen, hebben, zijn: statuskenmerken: een onderzoek naar de effecten van niet-productgerelateerde merkassociaties op status en opzichtige consumptie. TIJDSCHRIFT VOOR STRATEGISCHE BEDRIJFSCOMMUNICATIE, 8(3), 14–15.
Vancouver
1.
Vyncke P. Kopen, hebben, zijn: statuskenmerken: een onderzoek naar de effecten van niet-productgerelateerde merkassociaties op status en opzichtige consumptie. TIJDSCHRIFT VOOR STRATEGISCHE BEDRIJFSCOMMUNICATIE. 2002;8(3):14–5.
MLA
Vyncke, Patrick. “Kopen, Hebben, Zijn: Statuskenmerken: Een Onderzoek Naar De Effecten Van Niet-productgerelateerde Merkassociaties Op Status En Opzichtige Consumptie.” TIJDSCHRIFT VOOR STRATEGISCHE BEDRIJFSCOMMUNICATIE 8.3 (2002): 14–15. Print.
@article{152877,
  author       = {Vyncke, Patrick},
  issn         = {1382-5607},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR STRATEGISCHE BEDRIJFSCOMMUNICATIE},
  language     = {dut},
  number       = {3},
  pages        = {14--15},
  title        = {Kopen, hebben, zijn: statuskenmerken: een onderzoek naar de effecten van niet-productgerelateerde merkassociaties op status en opzichtige consumptie.},
  volume       = {8},
  year         = {2002},
}