Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Trots op mijn bedrijf: de invloed van interne communicatie en ondervonden extern prestige op bedrijfsidentificatie

Patrick Vyncke UGent (2002) TIJDSCHRIFT VOOR STRATEGISCHE BEDRIJFSCOMMUNICATIE. 8(1). p.6-7
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
TIJDSCHRIFT VOOR STRATEGISCHE BEDRIJFSCOMMUNICATIE
Tijdschr. strateg. bedrijfscommun.
volume
8
issue
1
pages
6 - 7
ISSN
1382-5607
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
id
152876
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-152876
date created
2004-01-14 13:38:00
date last changed
2016-12-19 15:37:53
@article{152876,
  author       = {Vyncke, Patrick},
  issn         = {1382-5607},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR STRATEGISCHE BEDRIJFSCOMMUNICATIE},
  language     = {dut},
  number       = {1},
  pages        = {6--7},
  title        = {Trots op mijn bedrijf: de invloed van interne communicatie en ondervonden extern prestige op bedrijfsidentificatie},
  volume       = {8},
  year         = {2002},
}

Chicago
Vyncke, Patrick. 2002. “Trots Op Mijn Bedrijf: De Invloed Van Interne Communicatie En Ondervonden Extern Prestige Op Bedrijfsidentificatie.” Tijdschrift Voor Strategische Bedrijfscommunicatie 8 (1): 6–7.
APA
Vyncke, P. (2002). Trots op mijn bedrijf: de invloed van interne communicatie en ondervonden extern prestige op bedrijfsidentificatie. TIJDSCHRIFT VOOR STRATEGISCHE BEDRIJFSCOMMUNICATIE, 8(1), 6–7.
Vancouver
1.
Vyncke P. Trots op mijn bedrijf: de invloed van interne communicatie en ondervonden extern prestige op bedrijfsidentificatie. TIJDSCHRIFT VOOR STRATEGISCHE BEDRIJFSCOMMUNICATIE. 2002;8(1):6–7.
MLA
Vyncke, Patrick. “Trots Op Mijn Bedrijf: De Invloed Van Interne Communicatie En Ondervonden Extern Prestige Op Bedrijfsidentificatie.” TIJDSCHRIFT VOOR STRATEGISCHE BEDRIJFSCOMMUNICATIE 8.1 (2002): 6–7. Print.