Advanced search
Add to list
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Van Daele, Hendrik. “Leesonderricht in De Vlaamse Lagere School.” VERSLAGEN EN MEDEDELINGEN VAN DE KONINKLIJKE ACADEMIE VOOR NEDERLANDSE TAAL- EN LETTERKUNDE 112.3 (2002): 427–443. Print.
APA
Van Daele, Hendrik. (2002). Leesonderricht in de Vlaamse lagere school. VERSLAGEN EN MEDEDELINGEN VAN DE KONINKLIJKE ACADEMIE VOOR NEDERLANDSE TAAL- EN LETTERKUNDE, 112(3), 427–443.
Chicago author-date
Van Daele, Hendrik. 2002. “Leesonderricht in De Vlaamse Lagere School.” Verslagen En Mededelingen Van De Koninklijke Academie Voor Nederlandse Taal- En Letterkunde 112 (3): 427–443.
Chicago author-date (all authors)
Van Daele, Hendrik. 2002. “Leesonderricht in De Vlaamse Lagere School.” Verslagen En Mededelingen Van De Koninklijke Academie Voor Nederlandse Taal- En Letterkunde 112 (3): 427–443.
Vancouver
1.
Van Daele H. Leesonderricht in de Vlaamse lagere school. VERSLAGEN EN MEDEDELINGEN VAN DE KONINKLIJKE ACADEMIE VOOR NEDERLANDSE TAAL- EN LETTERKUNDE. 2002;112(3):427–43.
IEEE
[1]
H. Van daele, “Leesonderricht in de Vlaamse lagere school,” VERSLAGEN EN MEDEDELINGEN VAN DE KONINKLIJKE ACADEMIE VOOR NEDERLANDSE TAAL- EN LETTERKUNDE, vol. 112, no. 3, pp. 427–443, 2002.
@article{152758,
  author       = {Van daele, Hendrik},
  issn         = {0770-786X},
  journal      = {VERSLAGEN EN MEDEDELINGEN VAN DE KONINKLIJKE ACADEMIE VOOR NEDERLANDSE TAAL- EN LETTERKUNDE},
  language     = {dut},
  number       = {3},
  pages        = {427--443},
  title        = {Leesonderricht in de Vlaamse lagere school},
  volume       = {112},
  year         = {2002},
}