Ghent University Academic Bibliography

Advanced

ONDERwijs en OPvoeding: hebben leerkrachten nog een trede om op te staan?

Antonia Aelterman UGent, Ella Desmedt, Wim Hoste, Hans Van Crombrugge, Bruno Vanobbergen UGent and Nancy Vansieleghem UGent (2001) IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING. 32(2). p.67-69
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING
Impuls Onderwijsbegel.
volume
32
issue
2
pages
67 - 69
ISSN
1373-4318
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
id
146754
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-146754
date created
2004-01-14 13:38:00
date last changed
2016-12-19 15:38:34
@article{146754,
  author       = {Aelterman, Antonia and Desmedt, Ella and Hoste, Wim and Van Crombrugge, Hans and Vanobbergen, Bruno and Vansieleghem, Nancy},
  issn         = {1373-4318},
  journal      = {IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING},
  language     = {dut},
  number       = {2},
  pages        = {67--69},
  title        = {ONDERwijs en OPvoeding: hebben leerkrachten nog een trede om op te staan?},
  volume       = {32},
  year         = {2001},
}

Chicago
Aelterman, Antonia, Ella Desmedt, Wim Hoste, Hans Van Crombrugge, Bruno Vanobbergen, and Nancy Vansieleghem. 2001. “ONDERwijs En OPvoeding: Hebben Leerkrachten Nog Een Trede Om Op Te Staan?” Impuls Voor Onderwijsbegeleiding 32 (2): 67–69.
APA
Aelterman, A., Desmedt, E., Hoste, W., Van Crombrugge, H., Vanobbergen, B., & Vansieleghem, N. (2001). ONDERwijs en OPvoeding: hebben leerkrachten nog een trede om op te staan? IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING, 32(2), 67–69.
Vancouver
1.
Aelterman A, Desmedt E, Hoste W, Van Crombrugge H, Vanobbergen B, Vansieleghem N. ONDERwijs en OPvoeding: hebben leerkrachten nog een trede om op te staan? IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING. 2001;32(2):67–9.
MLA
Aelterman, Antonia, Ella Desmedt, Wim Hoste, et al. “ONDERwijs En OPvoeding: Hebben Leerkrachten Nog Een Trede Om Op Te Staan?” IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING 32.2 (2001): 67–69. Print.