Advanced search
Add to list

Opvoeding op school: een overbevraging of een aansporing tot het herdefiniëren van de professionaliteit van de leerkracht?

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Aelterman, Antonia. “Opvoeding Op School: Een Overbevraging of Een Aansporing Tot Het Herdefiniëren Van De Professionaliteit Van De Leerkracht?” Opvoedend Onderwijs. Verkenningen in De Theorie En De Praktijk Van De Waardecommunicatie Op School. Ed. Hans Van Crombrugge & Bruno Vanobbergen. Gent: Academia Press, 2001. 43–75. Print.
APA
Aelterman, A. (2001). Opvoeding op school: een overbevraging of een aansporing tot het herdefiniëren van de professionaliteit van de leerkracht? In Hans Van Crombrugge & B. Vanobbergen (Eds.), Opvoedend Onderwijs. Verkenningen in de theorie en de praktijk van de waardecommunicatie op school (pp. 43–75). Gent: Academia Press.
Chicago author-date
Aelterman, Antonia. 2001. “Opvoeding Op School: Een Overbevraging of Een Aansporing Tot Het Herdefiniëren Van De Professionaliteit Van De Leerkracht?” In Opvoedend Onderwijs. Verkenningen in De Theorie En De Praktijk Van De Waardecommunicatie Op School, ed. Hans Van Crombrugge and Bruno Vanobbergen, 43–75. Gent: Academia Press.
Chicago author-date (all authors)
Aelterman, Antonia. 2001. “Opvoeding Op School: Een Overbevraging of Een Aansporing Tot Het Herdefiniëren Van De Professionaliteit Van De Leerkracht?” In Opvoedend Onderwijs. Verkenningen in De Theorie En De Praktijk Van De Waardecommunicatie Op School, ed. Hans Van Crombrugge and Bruno Vanobbergen, 43–75. Gent: Academia Press.
Vancouver
1.
Aelterman A. Opvoeding op school: een overbevraging of een aansporing tot het herdefiniëren van de professionaliteit van de leerkracht? In: Van Crombrugge H, Vanobbergen B, editors. Opvoedend Onderwijs. Verkenningen in de theorie en de praktijk van de waardecommunicatie op school. Gent: Academia Press; 2001. p. 43–75.
IEEE
[1]
A. Aelterman, “Opvoeding op school: een overbevraging of een aansporing tot het herdefiniëren van de professionaliteit van de leerkracht?,” in Opvoedend Onderwijs. Verkenningen in de theorie en de praktijk van de waardecommunicatie op school, H. Van Crombrugge and B. Vanobbergen, Eds. Gent: Academia Press, 2001, pp. 43–75.
@incollection{146752,
  author       = {Aelterman, Antonia},
  booktitle    = {Opvoedend Onderwijs. Verkenningen in de theorie en de praktijk van de waardecommunicatie op school},
  editor       = {Van Crombrugge, Hans and Vanobbergen, Bruno},
  isbn         = {9789038203010},
  language     = {dut},
  pages        = {43--75},
  publisher    = {Academia Press},
  title        = {Opvoeding op school: een overbevraging of een aansporing tot het herdefiniëren van de professionaliteit van de leerkracht?},
  year         = {2001},
}