Advanced search

Een pedagogische invalshoek. Vrijheidsbeperkende maatregelen: een discussie tussen 'angst' en 'vertrouwen'.

Maria De Bie (UGent)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
De Bie, Maria. 2001. “Een Pedagogische Invalshoek. Vrijheidsbeperkende Maatregelen: Een Discussie Tussen ‘Angst’ En ‘Vertrouwen’.” In De Regels Van Het Huis. Omgaan Met Vrijheidsbeperking in De Gehandicaptenzorg En De Bijzondere Jeugdzorg, ed. Sybille Opdebeeck and Chantal Van Audenhove, 137–148. Leuven ; BELGIUM: Acco.
APA
De Bie, M. (2001). Een pedagogische invalshoek. Vrijheidsbeperkende maatregelen: een discussie tussen “angst” en “vertrouwen”. In Sybille Opdebeeck & C. Van Audenhove (Eds.), De regels van het huis. Omgaan met vrijheidsbeperking in de Gehandicaptenzorg en de Bijzondere Jeugdzorg (pp. 137–148). Leuven ; BELGIUM: Acco.
Vancouver
1.
De Bie M. Een pedagogische invalshoek. Vrijheidsbeperkende maatregelen: een discussie tussen “angst” en “vertrouwen”. In: Opdebeeck S, Van Audenhove C, editors. De regels van het huis. Omgaan met vrijheidsbeperking in de Gehandicaptenzorg en de Bijzondere Jeugdzorg. Leuven ; BELGIUM: Acco; 2001. p. 137–48.
MLA
De Bie, Maria. “Een Pedagogische Invalshoek. Vrijheidsbeperkende Maatregelen: Een Discussie Tussen ‘Angst’ En ‘Vertrouwen’.” De Regels Van Het Huis. Omgaan Met Vrijheidsbeperking in De Gehandicaptenzorg En De Bijzondere Jeugdzorg. Ed. Sybille Opdebeeck & Chantal Van Audenhove. Leuven ; BELGIUM: Acco, 2001. 137–148. Print.
@incollection{146610,
  author       = {De Bie, Maria},
  booktitle    = {De regels van het huis. Omgaan met vrijheidsbeperking in de Gehandicaptenzorg en de Bijzondere Jeugdzorg},
  editor       = {Opdebeeck, Sybille and Van Audenhove, Chantal},
  isbn         = {9789033446153},
  language     = {eng},
  pages        = {137--148},
  publisher    = {Acco},
  title        = {Een pedagogische invalshoek. Vrijheidsbeperkende maatregelen: een discussie tussen 'angst' en 'vertrouwen'.},
  year         = {2001},
}