Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Filosoferen met kinderen, een alternatief voor morele educatie?

Nancy Vansieleghem UGent (2001) Opvoedend onderwijs : verkenningen in de theorie en de praktijk van de waardecommunicatie op school.
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
bookChapter
publication status
published
subject
book title
Opvoedend onderwijs : verkenningen in de theorie en de praktijk van de waardecommunicatie op school
publisher
Academia Press
place of publication
Gent
ISBN
9038203012
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
B2
id
146608
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-146608
date created
2004-01-14 13:38:00
date last changed
2017-01-02 09:54:09
@incollection{146608,
  author       = {Vansieleghem, Nancy},
  booktitle    = {Opvoedend onderwijs : verkenningen in de theorie en de praktijk van de waardecommunicatie op school},
  isbn         = {9038203012},
  language     = {dut},
  publisher    = {Academia Press},
  title        = {Filosoferen met kinderen, een alternatief voor morele educatie?},
  year         = {2001},
}

Chicago
Vansieleghem, Nancy. 2001. “Filosoferen Met Kinderen, Een Alternatief Voor Morele Educatie?” In Opvoedend Onderwijs : Verkenningen in De Theorie En De Praktijk Van De Waardecommunicatie Op School. Gent: Academia Press.
APA
Vansieleghem, N. (2001). Filosoferen met kinderen, een alternatief voor morele educatie? Opvoedend onderwijs : verkenningen in de theorie en de praktijk van de waardecommunicatie op school. Gent: Academia Press.
Vancouver
1.
Vansieleghem N. Filosoferen met kinderen, een alternatief voor morele educatie? Opvoedend onderwijs : verkenningen in de theorie en de praktijk van de waardecommunicatie op school. Gent: Academia Press; 2001.
MLA
Vansieleghem, Nancy. “Filosoferen Met Kinderen, Een Alternatief Voor Morele Educatie?” Opvoedend Onderwijs : Verkenningen in De Theorie En De Praktijk Van De Waardecommunicatie Op School. Gent: Academia Press, 2001. Print.