Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Weer zin en fascinatie

Bruno Vanobbergen UGent (2001) PEDAGOGISCH TIJDSCHRIFT, FORUM VOOR OPVOEDKUNDE. p.233-235
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
PEDAGOGISCH TIJDSCHRIFT, FORUM VOOR OPVOEDKUNDE
Pedagog. tijdschr. forum opvoedkd.
issue
2
pages
233 - 235
ISSN
0166-5855
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
id
146602
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-146602
date created
2004-01-14 13:38:00
date last changed
2016-12-19 15:38:20
@article{146602,
  author       = {Vanobbergen, Bruno},
  issn         = {0166-5855},
  journal      = {PEDAGOGISCH TIJDSCHRIFT, FORUM VOOR OPVOEDKUNDE},
  language     = {dut},
  number       = {2},
  pages        = {233--235},
  title        = {Weer zin en fascinatie},
  year         = {2001},
}

Chicago
Vanobbergen, Bruno. 2001. “Weer Zin En Fascinatie.” Pedagogisch Tijdschrift, Forum Voor Opvoedkunde (2): 233–235.
APA
Vanobbergen, B. (2001). Weer zin en fascinatie. PEDAGOGISCH TIJDSCHRIFT, FORUM VOOR OPVOEDKUNDE, (2), 233–235.
Vancouver
1.
Vanobbergen B. Weer zin en fascinatie. PEDAGOGISCH TIJDSCHRIFT, FORUM VOOR OPVOEDKUNDE. 2001;(2):233–5.
MLA
Vanobbergen, Bruno. “Weer Zin En Fascinatie.” PEDAGOGISCH TIJDSCHRIFT, FORUM VOOR OPVOEDKUNDE 2 (2001): 233–235. Print.