Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Probleemgestuurd Leren op blackboard in een Europees en intercultureel perspectief

Stijn Suijs and D Dieltjens (2001) AD VALVAS.
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
AD VALVAS
Ad valvas
ISSN
0166-0098
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
id
136077
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-136077
date created
2004-01-14 13:37:00
date last changed
2016-12-19 15:39:07
@article{136077,
  author       = {Suijs, Stijn and Dieltjens, D},
  issn         = {0166-0098},
  journal      = {AD VALVAS},
  language     = {dut},
  title        = {Probleemgestuurd Leren op blackboard in een Europees en intercultureel perspectief},
  year         = {2001},
}

Chicago
Suijs, Stijn, and D Dieltjens. 2001. “Probleemgestuurd Leren Op Blackboard in Een Europees En Intercultureel Perspectief.” Ad Valvas.
APA
Suijs, S., & Dieltjens, D. (2001). Probleemgestuurd Leren op blackboard in een Europees en intercultureel perspectief. AD VALVAS.
Vancouver
1.
Suijs S, Dieltjens D. Probleemgestuurd Leren op blackboard in een Europees en intercultureel perspectief. AD VALVAS. 2001;
MLA
Suijs, Stijn, and D Dieltjens. “Probleemgestuurd Leren Op Blackboard in Een Europees En Intercultureel Perspectief.” AD VALVAS (2001): n. pag. Print.