Advanced search
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Vandamme, Fernand, L MA, and Nicolas Van Vosselen. 2001. “Scientific Teaching Support Systems.” In Hybride Interfaces & Nieuwe Technologieën Als Motor Voor Ontwikkeling, CD-rom. Communicatie & Cognitie.
APA
Vandamme, Fernand, MA, L., & Van Vosselen, N. (2001). Scientific teaching support systems. Hybride interfaces & nieuwe technologieën als motor voor ontwikkeling, CD-rom. Communicatie & Cognitie.
Vancouver
1.
Vandamme F, MA L, Van Vosselen N. Scientific teaching support systems. Hybride interfaces & nieuwe technologieën als motor voor ontwikkeling, CD-rom. Communicatie & Cognitie; 2001.
MLA
Vandamme, Fernand, L MA, and Nicolas Van Vosselen. “Scientific Teaching Support Systems.” Hybride Interfaces & Nieuwe Technologieën Als Motor Voor Ontwikkeling, CD-rom. Communicatie & Cognitie, 2001. Print.
@incollection{135052,
  author       = {Vandamme, Fernand and MA, L and Van Vosselen, Nicolas},
  booktitle    = {Hybride interfaces & nieuwe technologieën als motor voor ontwikkeling, CD-rom},
  isbn         = {N/A},
  language     = {eng},
  publisher    = {Communicatie & Cognitie},
  title        = {Scientific teaching support systems.},
  year         = {2001},
}