Ghent University Academic Bibliography

Advanced

DeMix: een marketingtool voor krantenleesgedrag bij jongeren

Karin Raeymaeckers UGent (2000) TIJDSCHRIFT VOOR COMMUNICATIEWETENSCHAP. 28. p.214-229
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
TIJDSCHRIFT VOOR COMMUNICATIEWETENSCHAP
Tijdschr. Commun.Wet.
volume
28
pages
214 - 229
ISSN
1384-6930
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A2
id
134552
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-134552
date created
2004-01-14 13:37:00
date last changed
2016-12-19 15:38:55
@article{134552,
  author       = {Raeymaeckers, Karin},
  issn         = {1384-6930},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR COMMUNICATIEWETENSCHAP},
  language     = {dut},
  pages        = {214--229},
  title        = {DeMix: een marketingtool voor krantenleesgedrag bij jongeren},
  volume       = {28},
  year         = {2000},
}

Chicago
Raeymaeckers, Karin. 2000. “DeMix: Een Marketingtool Voor Krantenleesgedrag Bij Jongeren.” Tijdschrift Voor Communicatiewetenschap 28: 214–229.
APA
Raeymaeckers, K. (2000). DeMix: een marketingtool voor krantenleesgedrag bij jongeren. TIJDSCHRIFT VOOR COMMUNICATIEWETENSCHAP, 28, 214–229.
Vancouver
1.
Raeymaeckers K. DeMix: een marketingtool voor krantenleesgedrag bij jongeren. TIJDSCHRIFT VOOR COMMUNICATIEWETENSCHAP. 2000;28:214–29.
MLA
Raeymaeckers, Karin. “DeMix: Een Marketingtool Voor Krantenleesgedrag Bij Jongeren.” TIJDSCHRIFT VOOR COMMUNICATIEWETENSCHAP 28 (2000): 214–229. Print.