Advanced search

DeMix: een marketingtool voor krantenleesgedrag bij jongeren

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Raeymaeckers, Karin. 2000. “DeMix: Een Marketingtool Voor Krantenleesgedrag Bij Jongeren.” Tijdschrift Voor Communicatiewetenschap 28: 214–229.
APA
Raeymaeckers, K. (2000). DeMix: een marketingtool voor krantenleesgedrag bij jongeren. TIJDSCHRIFT VOOR COMMUNICATIEWETENSCHAP, 28, 214–229.
Vancouver
1.
Raeymaeckers K. DeMix: een marketingtool voor krantenleesgedrag bij jongeren. TIJDSCHRIFT VOOR COMMUNICATIEWETENSCHAP. 2000;28:214–29.
MLA
Raeymaeckers, Karin. “DeMix: Een Marketingtool Voor Krantenleesgedrag Bij Jongeren.” TIJDSCHRIFT VOOR COMMUNICATIEWETENSCHAP 28 (2000): 214–229. Print.
@article{134552,
  author       = {Raeymaeckers, Karin},
  issn         = {1384-6930},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR COMMUNICATIEWETENSCHAP},
  language     = {dut},
  pages        = {214--229},
  title        = {DeMix: een marketingtool voor krantenleesgedrag bij jongeren},
  volume       = {28},
  year         = {2000},
}